Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 45

Gestart door matthew, 28 november 2012, 22:21:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik heb precies hetzelfde, zit dus ook in de toekomst als ik andere stoelen nodig zou hebben. (gelukkig zijn ze nog goed) haha.

Remy P

#46
Bij mij is het helaas niet alleen de instap-schade op de bestuurdersstoel, maar hier en daar zitten ook brandgaten die de vorige eigenaar met z'n sigaretten heeft achtergelaten. En de stof van de deur- en zijpanelen hangen er beetje los aan, dus het geheel ziet er niet fraai meer uit (en ik vind persoonlijk de kleur lelijk :q).
Ik heb een tijd geleden ook navraag gedaan wat het kost om het interieur volledig te herbekleden, maar dat valt behoorlijk prijzig uit, dus de aanschaf van 2 sportstoelen is een flink stuk goedkoper.

Heatzone (Mark)

Mijn stoelen zijn eigenlijk nog best wel knap, alleen aan een kant van me deur paneel laat de bekleding iets los.

Jammer om je auto zo te zien gaan Christiaan!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

@StonY

Leuke clio idd,en de kleur ook.Vind dat echt 1 van de mooiste kleuren op een clio.(zelf ook gehad en floor ook 1 gehad)

Heatzone (Mark)


Rogier

Edje het is niet de bedoeling dat je mensen van de club mee neemt na de clio's hé :D leuke auto stony.

Dennis Postma

Goed bezig Nick. Ben benieuwd naar hoe het totaal plaatje staat.  !-!

Roadkill (Michiel)

@Nick lekker bezig! maarre heb je nu 2 sets wielen???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick van Baarsen

Ik heb de 16 inch standaard velgen met winterbanden en de velgen van de laatste foto de 18 inch en de rest weer verkocht;)

Tedo

En was nou je 2.0 16v typeplaatje gejat, of een RS typeplaatje?

-Jo-

@Frank,
die "ice" toestanden zijn men ding niet maar die morette style koplamphouders heb je knap gedaan ! Zeer effectief.

Heatzone (Mark)

@ Jeremy, goed bezig man, ziet er goed uit zo !-!

@ Nick, ben benieuwd naar het resultaat straks :D

Xanquezer (Frank)

Citaat van: -Jo- op 28 december 2012, 10:18:55
@Frank,
die "ice" toestanden zijn men ding niet maar die morette style koplamphouders heb je knap gedaan ! Zeer effectief.

Dankje! :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev