Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 45

Gestart door matthew, 28 november 2012, 22:21:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier


Karin


Rogier

Ziet er goed uit jeremy, je kan ook voor het gemak je velgen na wielfix in apeldoorn brengen, daar is het met 2 weken gebeurt en heb je ze weer snel en netjes goed !-!

Jeremy

Thanks!

Ik doe het liever zelf... Scheelt geld en brengt een hoop meer voldoening met zich mee :)

Rogier

Dat het geld scheelt ben ik helemaal met je eens, en het geef inderdaad ook voldoening maar het geeft ook een hoop stress met zich mee lijkt mij.

Jeremy

De stress valt wel mee hoor.
Er gaat best wat tijd in zitten, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Als die stoeprandschade eenmaal weg is dan is de rest een eitje, want de blanke laklaag heeft de meeste schade en die is zelfs met korrel 1200 makkelijk weg te schuren, dus hou je een oppervlak over met alleen maar kleine krasjes en dan is het gewoon een kwestie van polijsten nog !-!

Rogier

Ik ben van het makkelijke hoor :P ik laat het liever doen ;)

Jeremy

Kan ik je ook geen ongelijk in geven hoor! tijdens het schuren ga ik ook vast meer dan één keer denken: ''had ik het maar laten doen''  :D

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Remy ziet er netjes uit je stuur. Volgende project: andere stoelen? (op de foto gezien).

Remy P

Thnx !-!

@ Karin: stoelen wil ik inderdaad zo gauw mogelijk vervangen. Bekleding is inmiddels echt op zijn eind. Waarschijnlijk worden het twee sportstoelen. Alleen nog even bedenken hoe ik de (kleur) bekleding elders in de auto daarop ga aanpassen.

Edwin Postma

#41
Netjes Remy.
Ik weet het antwoord wel.
Leren intrieur smoren en Benjamin zijn kuipjes erbij 8)7
Geeft ongetwijfeld een mooi effect.


@christian.
Kan me voorstellen dat het pijn doet naar al die jaren.
Maar je hebt echt een mooie wagen voor terug gekregen. o-)
Truckertje

Remy P

@ Edje: dat zou inderdaad een goede optie geweest zijn, zij het niet dat ik bij voorkeur geen ledere bekleding wil. Ik vind stoffen bekleding fijner zitten en minder warm in de zomer ;)
De stoelen die ik op het oog heb zijn wel dezelfde als die van Benjamin.

Karin

Remy, zijn die stoelen een andere kleur dan zwart? Of heb jij een blauw dak? Dat kan ik namelijk niet goed zien op je avatar.

Remy P

De stoelen die ik er momenteel in heb zitten zijn niet zwart. Is een mix van grijs en blauw-paars...
Maar ik wil er graag zwarte stoelen in zetten. Het dak is blauw.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev