Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dante

Ik denk gewoon op de rails schuiven..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Xanquezer (Frank)

nou,  ik heb nu ook 2 sportstoelen staan + 2 adapters voor megane, maar past en klopt geen zak van.

zaterdag ga ik lassen :)

foto`s zal ik wel posten

maar ben benieuwd hoe peter het heeft gedaan :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dirk Kuipers


Peter C.

@dennis, jah dat klopt. ik woon vlakbij het kanaal waar jij die foto's hebt gemaakt.

@frank, Ik had tussen de orginele rails twee buizen gelast. En op die buizen heb ik weer de universele rails van de stoelen gemonteerd.

denniske_91

daar woon ik ook nog geen 5 minuten vandaan! is dat eigenlijk een beetje te doen als er mensen achterin moeten zo met deze stoelen? ik zit er zelf ook aan te denken om er sportstoelen in te zetten.

Peter C.

Nou ja het is wel te doen maar dan alleen korte ritjes.. als er achter mij iemand zit dan zit ik zelf met men neus tegen de voorruit :q

Mariotjekroon

Hai,

Zal me ook eens voorstellen.

Ben Mario 36jr uit Hoogvliet ( Rotterdam )
Zaterdag 28 Januari ga ik mijn Megane1 phase 2 Cabrio ophalen bij de dealer.
Was al een poosje opzoek naar een cabrio, heb in het verleden twee keer en golf1 gehad en vorig jaar reed ik de weekenden altijd met een BMW 650i cabrio. <<< ( van de zaak  :q )
Ben wezen rijden met een yotota mr2, peug 206/207 en uiteindelijk met een slopel tigra..
Ze waren het net allemaal niet alhoewel de MR2 toch geinig blijft.
Onderweg naar huis reed ik nog voorbij Renault Kievit op de Slinge en daar stapte ik nog ff naar binnen.
Er stond een leuke Megane en na eventjes te hebben staan praten met de verkoper eweer richting huis gegaan, althans richting de auto want ik rookte mijn sigaret op en ben naar binnen gestapt om hem te kopen... :D
Het is een 1.6 16v uit 2002 met slechts 75.000km op de teller. 6mnd garantie, beurt, apkl, poetsen en een tank brandstof.
Ik ben een fanatieke 'cabrio" rijder dus zodra het ook maar droog rij Mariotje opennnnnn.
Heb totaal geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsen maar dat zal allemaal goedkomen.

groetennnnnnnnnn Mario.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom Mario, veel plezier hier.

Edwin Postma

Truckertje

Dirk Kuipers


Dennis Postma

Welkom Mario en veel rijplezier met je cabrio.  !-! 8)

JanJ

Welkom hier Mario..........ik ga je vast wel een keer open zien rijden in Hoogvliet!

Wij komen er net niet dagelijks.......vanuit Spijk........

stippie

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Karin, 25 jaar en woon in Rotterdam.
Ik heb tot nu toe zo goedkoop mogelijke auto's gereden. Dit in verband met mijn studie. Deze is inmiddels zo goed als afgerond en ik had dus iets meer geld beschikbaar om een nieuwe auto aan te schaffen.

Nu ben ik van plan om morgen een Scenic aan te schaffen uit 2000.

Hoe hij mij zal bevallen laat ik jullie wel weten wanneer ik er een echte mening over heb.

Groetjes Karin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev