Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Welkom Mark, veel plezier met je auto. Van een cabrio kan je een hele mooie auto maken. !-!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin


ArieA

#3288
Hallo...,

Problemen met mijn hart..., wat wil je..., zeven jaar strijdt voeren met Justitie, Openbaar Ministerie en politie...; het gaat je niet in de koude kleren zitten...!

Mijn zoon en enig kind Erwin kwam op 20-jarige leeftijd in aanraking met politie...! Verdacht van brandstichting met een schade van fl. 150,--, materiaal, arbeid en BTW...! Dit was half 1999...! Om zijn arrestatie mogelijk te maken werd eerst zijn vriendin, waar hij mee samenwoonde.., naar het politiebureau gebracht voor verhoor...! Dit verhoor leverde de politie niets op.., ik heb het procesverbaal gelezen...! Wel werd er geïntimideerd..., lag er een pistool openlijk op het bureau en werd de vriendin, 17 jaar oud, niet gewezen op het feit dat zij verschoningsrecht had....; betekent dat zij niet tegen haar vriend had hoeven te getuigen....! Zij werd ook bijgestaan door een buurvrouw..., in welke woning mijn zoon ook brand zou hebben gesticht....!

Erwin werd later die avond gearresteerd...., op hem werd geen cautie verlening toegepast..., dat wil zeggen...: hij was niet tot antwoorden verplicht...! Hem werd medegedeeld dat zijn vriendin al gevangen zat..., dat hij maar moest bekennen en dan kwam zij wel weer vrij....!

Verder wil ik op deze zaak niet ingaan...! Ik heb alles tot op de bodem uitgezocht en uiteindelijk zou de mogelijkheid hebben bestaan dat een zogenaamde 'getuige' in deze zaak de feitelijke brandstichter had kunnen zijn....! Ware het niet dat mijn zoon op zo'n verschrikkelijk wijze door politie en openbaar ministerie onder druk werd gezet dat hij uiteindelijk geen andere uitweg zag om zichzelf, gedurende zijn voorarrest..., dus voordat zijn zaak ter terechtzitting inhoudelijk was behandeld..., zich in zijn cel heeft verhangen....!

Je kunt begrijpen hoe ik als zijn vader...., zestien jaar op hem moeten wachten...., niet ouder geworden dan 20 jaar..., gevochten heb voor zijn rehabilitatie....! Echter..., dit is een onmogelijke zaak...! Tegen dit soort instanties kunnen wij, gewone mensen, niet op....! Je denkt met het 'recht' van doen te hebben....; nou..., nee... het is Kafka in zijn ergste soort....!

Erwin had een Opel Vectra gekocht..., bouwjaar 1989...! Die Vectra heb ik in geheel uit elkaar gehaald..., alles vernieuwd wat maar vernieuwd kon worden..., het hele interieur heeft zijn moeder in het bad schoongemaakt..., geen ruit zat er meer in...., totaal overgespoten....! Tja, wat wil je als je je verdriet wilt verwerken....!

Deze Vectra heb ik nog steeds en in kan er maar geen afstand van nemen....! Ondertussen is zo'n beetje alles vernieuwd en herhaalde malen las- en spuitwerk...!

Maar goed..., dus in 2009 bleek ik een open hart operatie te moeten ondergaan....; de spanning eiste zijn tol....! Drie omleidingen en een klep reparatie...! Net na de operatie kreeg ik een longdecompressie..., ik kon het slijm niet uit mijn longen ophoesten....!

Gedurende deze juridische strijd..., die zeven jaren duurde..., rookte ik mij te pletter....! Vijf pakjes shag in de weeg, per pakje twee pakjes vloei..., plus nog een doos Aldi-sigaren....! Zes, zeven jaren geleden bedacht dat dit niet echt goed kon zijn en heb de beslissing genomen te stoppen met roken....! Cold Turkey heet dat...., geen hulpmiddelen...., voorbereiden naar het eindpunt..., en dan..., het laatste shagje kruim..., en toen afzien.....!

Goed..., in oktober 2009 besloot ik..., ik was bijna dood geweest door die longdecompressie..., ik ga mij een Cabrioletje aanschaffen...! Zoeken op internet...., een Golfje...? Wat een waanzinnig hoge prijzen vragen ze daar voor....! Toen zag ik de Mégane....! Een prachtige auto..., bijna nieuw...! Proefritje..., zingende lager ergens...! Als ervaren Opel rijder en handige doe-het-zelver herkende ik de uitgelopen lager...! Geen reden om de auto niet te kopen...!

Vandaar dat ik nu in een Cabrio rijd....!

Meer weet ik even niet....!

Verdriet als dit vergeet je je hele leven niet....!

O.., ja..., een dringend advies....!

Krijg je te maken met politie...? Kijk ze verbaasd aan..., onder alle omstandigheden..., zeg geen woord..., zorg dat je je kunt identificeren...., zorg dat je minstens vijf euro bij je hebt (tegen landloperij) en laat ze de rest zelf maar uitzoeken...! Denk aan de Hells Angels..., die deden hetzelfde en de politie was niet in staat de bewijzen rond te krijgen...! Dat geldt ook voor jou...., onder alle omstandigheden..., ook in het verkeer....!

Maak gebruik van je zwijgrecht....! Je hebt dat niet voor niets....!

Groetjes, Arie.....




Uploaded with ImageShack.us

Karin


Domm88

Renault Megane Coupé

Dré

Mégane Scénic 2.0 8V

Stefan

Een hoop nieuwe "wie is wie"-tje..
Welkom allemaal !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom Mark, Herman, Pierre,en Arie.

En wat een verhaal Arie.

Edwin Postma

welkom allen.

@arie: wat een verhaal zeg.
ik hoop voor je dat je het leven nu wat beter zou vergaan o-).
Truckertje

Niek-89

Hallo,

Ik ben Niek 22 Jaar kom uit Zeist, getrouwd en heb een zoontje van 15 mnd. (2de op komst)
Ik kwam dit forum tegen en dacht hier kan ik wel bij  !-!
Zojuist heb ik een Mégane estate 1.6 16v rxe gekocht uit 99 met 156dkm op de teller.
Dit was nodig aangezien de motor van mijn Kia Rio vrijdag ontploft is, en ik was toe aan een AUTO en geen dinkie toy :D.

ik hoop hier genoeg info te kunnen vinden over allerlei zaken die te maken hebben met de Mégane's, ik ga ervan uit dat dit wel goed zit.

Groetjes

Niek

Heatzone (Mark)

Welkom Niek :), ik heb dat je veel plezier heb van je Renault :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


Domm88

Renault Megane Coupé

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev