Advertenties


Mark's hobby's

Gestart door mark, 16 maart 2012, 21:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

mijn hobby's zijn:
aan auto's knutselen

en BMXEN


dikke 360 in de lucht

Roadkill (Michiel)

Iig wel slim met een helm op,ik ga morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens een rondje doen met de MTB,eerst maar weer eens wat kilometers maken en dan van de zomer de bossen maar weer eens in,van het mtb-en komt ook mijn nickname,lag er vaker naast dan ik er op zat :D Fiets,na een heftige klap een paar jaar terug tijdens woon werk verkeer,eigenlijk alleen maar met helm op (nou ja als ik op de mtb zit,niet op de chopper) Gaat best hard af en toe,maar bmx zeker het freestyle wat jij volgens mij doet vind ik erg gaaf om te zien,maar ben er zelf te oud voor :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

ow haha ik lig er gelukkig niet vaker naast dan ik er op zit :grin:
ik doe bijna alle stylen wel met de bmx ligt er maar net aan waar ik zin in heb  ;)
meestal is het freestyle dirt, of halfpipe en soms gewoon in de stad streeten(van trappen springen enz)

maar met de mtb kan je ook wel lekker springen (in kleine ravijntjes) !-!

Roadkill (Michiel)

Ja springen is ook het probleem niet,landen daar in tegen..... Maar goed ik zit sinds deze week weer op de MTB en probeer het vol te houden,maar heb er weer gewoon zin in :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark


Roadkill (Michiel)

Hier stond jij te kijken hoe een collega een wisser van een Twingo vernieuwd,heb jij trouwens ook altijd dat je bril zo vies word als je aan het fietsen bent...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

@michiel misschien een spatbord erop zetten scheelt helft hahah (staat alleen niet op en MTB)

mark

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 23 maart 2012, 12:10:53
Hier stond jij te kijken hoe een collega een wisser van een Twingo vernieuwd,heb jij trouwens ook altijd dat je bril zo vies word als je aan het fietsen bent...

nee dat ben ik  :)

mark

nee ik wacht altijd totdat alle modder is opgedroogt :) voor zover er modder op ons baantje kan liggen (is aangestampt met een shovel dus keihard)

Roadkill (Michiel)

Oh ik dacht dat jij degene was die toestond te kijken :D :D (enne modder is goed he,hoe viezer hoe beter...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

haha zo lang het maar niet tussen mijn remblokjes komt,
want ik ben niet van plan om een boom van net iets te dicht bij te zien :D l-

mark

#11
.

mark





espace onderlipje geplaatst !-! o-)

Edwin Postma

Ik heb toen de uitlaat eronderkwam mijn Cupra lip weg gegooid. (zie dat je er 1 onder wilt zetten) ;)
Truckertje

mark

#14
ja dat staat wel in de planning !-! maar ik moet nog wel ff kijken hoe dat staat en hoe dat uitkomt met de trekhaak en uitlaat
(die er nog wel een keertje onderkomt) maargoed die cupra lip is niet zo duur dus ik kan het altijd proberen o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev