Advertenties


18 maart 2012 - Buggy rijden Ommen MEETING AFGELAST!

Gestart door Rick Santbergen, 24 februari 2012, 18:06:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Beste leden,

Aankomende zondag 18 maart staat de volgende clubmeeting op het programma. Tijdens deze activiteit gaan we Buggy rijden in Ommen

Video impressie van laatste buggy rit in Breda


Tijdschema
14:00 uur: Verzamelen op de parkeerplaats
15:00 uur: Start Buggy rijden
16:00 uur: Einde Buggy rijden

Tijdens het uurtje buggy rijden zal op de helft gewisseld worden van bestuurder en bijrijder. Van 1 uur wordt dus een half uur zelf gestuurd.

Verzamelen
Alle leden worden om uiterlijk 14:00 uur op de parkeerplaats van Laarburg verwacht.
Adres:
Nieuwedijk 7
7731 PC Ommen

Inschrijven
Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door een mail te sturen naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam, je echte naam en met hoeveel personen je deelneemt. Gebruik als onderwerp van de mail 'Buggyrijden', dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker. Inschrijven is mogelijk tot zondag 11 maart.

Betalen
De kosten voor deze meeting bedragen € 25,00 per persoon
Dit bedrag is over te maken naar Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en BUGGYRIJDEN. Het bedrag graag overmaken voor 13 maart.

Alles op een rij:
Zondag 18 maart Buggy rijden
Verzamelen om 14:00 uur en start om 15:00 uur
Verzameladres: Nieuwedijk 7, Ommen
Kosten: € 25,00 per persoon



Voor mensen die nog geen lid zijn maar mee willen doen en zich dan dus op de meetingdag lid willen maken, graag even apart aangeven in je aanmeldings mail dan kan voor deze keer het bedrag van lid worden ook gelijk betaald worden. Dat is dan tegen een gereduceerd tarief van € 25,-



We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag.

Lijstje:
Edwin en Janneke
Roy (Coup a One)
Stony(Robert)
Koentje
Erik Bruinsma
Josje

Roy had een vooruitziende blik.
Door het bestuur is gezamenlijk besloten dat de meeting niet doorgaat. In onze ogen is de opkomst daar simpelweg te klein voor.
Alle leden die reeds betaald hebben krijgen aankomende week hun geld terug gestort.

Desalniettemin is dit in mijn ogen toch een zwarte dag voor de club.
Op dit moment wordt er geen alternatief aangeboden door het bestuur, eventuele leden die de organisatie van een alternatieve dag op zich willen nemen, kunnen zich melden bij mij of de andere bestuursleden.

Roy (Coup a One)


Dennis Postma

Laten we hopen op net zoveel bagger als de vorige keer.  :D

Rogier

Ik zal hier niet bij aanwezig zijn. Veel plezier gewenst voor degene die wel gaan ;)

Rodney

#4
Haha ik hoop het ook voor jullie dat was het leukste (toch edje o-) ), ik ga ook niet mee deze keer al vond ik het de vorige keer erg leuk !

Nicole

Voor mij om 2 redenen helaas niet mogelijk
- Buggy rijden lukt helaas niet met mijn rug (al had ik anders voor de gezelligheid wel willen komen)
- Geen oppas voor Ryan gezien hij niet naar mijn ouders kan omdat mijn moeder radio-actief is.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Als ik kom dan is het ook voor de gezelligheid, buggy rijden met mijn rug is ook geen optie.

Edwin Postma

Citaat van: Rodney op 24 februari 2012, 19:26:35
Haha ik hoop het ook voor jullie dat was het leukste (toch edje o-) ), ik ga ook niet mee deze keer al vond ik het de vorige keer erg leuk !
Ik ben blij dat je niet komt. Misschien dat wij schoner blijven.
Truckertje

josje


juul

gaat hem helaas niet worden voor mij hoop dat jullie veel plezier zullen hebben.
En vergeet de schone kleren niet he.

Koentje

Ik ben hier zeker weer bij.
Vond het in Breda ook al erg gaaf.

Roy (Coup a One)

Edje, Erik en Jos,

Gezien de locatie is 't niet ver van Ommen af Y waarom proberen jullie dan niet iets te regelen, daar waar we allen zo trots op zijn en dat wat ik al eens heb medegedeeld hier op het forum _o_ Ga eens naar Autocentrum Cents BV aan de Stationsweg 24 te Ommen, daar waar de auto van Jan van Heteren staat en probeer eens met Remko Verheyen (Directeur) te praten of we eventueel iets voor elkaar kunnen betekenen (Pm me anders even dat is wat persoonlijker, bellen mag ook) --

Rick Santbergen

Waar blijven die reacties?
Uit de poll kwam toch duidelijk dat we wouden buggy rijden.....

Nicole

Al denk ik dat de meeste het niet durven te zeggen, maar misschien toch de prijs?
Stél je komt met 2 personen, dan is het al €75, misschien houd het mensen tegen om te komen? (sorry als ik verkeerd zit)

Wij gaan zowiezo toch proberen om mét Ryan te komen, gewoon ff voor de gezelligheid.
Ligt er ff aan in wat voor bui hij is.
Edwin heeft wel gezien hoe hij soms kan zijn haha. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Tja maar iedereen die op buggy stemt die snapt toch dat de prijs daarvan hoger is?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev