Advertenties


18 maart 2012 - Buggy rijden Ommen MEETING AFGELAST!

Gestart door Rick Santbergen, 24 februari 2012, 18:06:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma


Nicole

@Rogier;  Er is een stemronde geweest, daaruit kwam dat mensen wél wouden buggyrijden.
Ik neem aan dat ze ook niet gaan stemmen als ze dit niet willen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ja ook al had ik op buggy rijden gestemt, dat wilt toch ook niet zeggen dat ik meteen kom ;)

en nicole dat heb je dus verkeerd ;)

Stony (Robert)

Toch was de Poll die geplaatst is, toch ook een soort animo peiling? Als je dan geen zin/ tijd hebt om te komen hoef je toch ook niet perse te stemmen? Kun je daardoor dus ook meteen zien hoeveel mensen er daadwerkelijk geintereseeerd zijn in het buggyrijden ;) Maar Rogier begrijp ik natuurlijk ook wel. Een beetje 2zijdig dit :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

Na aanleiding van de poll wordt bekeken hoeveel animo er is voor een meeting.
Nu werd dus verwacht dat er veel animo was door het aantal stemmen, maar als het zover is komt er (bijna) niemand.

De hele opzet van de poll was na mijn mening een meeting te organiseren waar zoveel mogelijk opkomst zou komen.
En de bedoeling was dus ook dat je alleen zou stemmen op dingen waar je dan ook bij aanwezig zou willen zijn.

Anders heeft het hele idee van een poll ook geen zin als iedereen maar "gewoon" even gaat stemmen. :)

Mijn excuses als ik verkeerd zit. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Maar dan is nu de vraag, gaat dit nog door aangezien het al donderdag is ;) en zo niet wat wordt er voor in de plaats gedaan ?

-Erik-

paar rondes karten @ Enschede o.i.d. Mist buggy rijden afgeschaft word...

Rogier

Citaat van: -Erik- op  8 maart 2012, 11:34:07
paar rondes karten @ Enschede o.i.d. Mist buggy rijden afgeschaft word...

Denk dat je het dan beter centraler op kan zoeken ;). Maar we wachten eerst wel af wat Rick of het bestuur ons te melden heeft ;).

-Erik-


Roy (Coup a One)


Rick Santbergen

Roy had een vooruitziende blik.
Door het bestuur is gezamenlijk besloten dat de meeting niet doorgaat. In onze ogen is de opkomst daar simpelweg te klein voor.
Alle leden die reeds betaald hebben krijgen aankomende week hun geld terug gestort.

Desalniettemin is dit in mijn ogen toch een zwarte dag voor de club.
Op dit moment wordt er geen alternatief aangeboden door het bestuur, eventuele leden die de organisatie van een alternatieve dag op zich willen nemen, kunnen zich melden bij mij of de andere bestuursleden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev