Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

Thnx  :) alleen zal de komende tijd geen update komen...druk met school (laatste jaar) en financieel beetje krapjes. Zal wel na de winterperiode zijn naar verwachting.

matthew

@Jeremy
Ik zou de handvaten niet zelf gaan spuiten,als je deze ook nog mee wil gaan spuiten in de kleur van de auto als de bumper en de achterlijsten worden gedaan.
(achterlijsten zijn zo los te demonteren).
Als je zelf spuit en doet het niet goed en laat het later nog eens doen,hebben ze meer werk omdat deze weer geschuurd moeten worden.

Succes verder en mooi dat je er weer een jaartje bij aan knoopt.Gezellig.

Jeremy

Daar heb je wel een punt Matthew..ben alleen benieuwd hoe het eruit ziet als ze zwart zijn, maar dan laat ik ze nog wel even zilver.
Dus die achterlijsten kan ik er zo uit klikken zonder de bumper eraf te halen? hoe zit het dan eigenlijk met het grijze gedeelte achter het kenteken, is dat ook gewoon makkelijk te demonteren?


Thanks! en ik zal volgend jaar echt proberen een keer naar een meeting te komen, dat word wel tijd na 2 jaar vind ik! :P

matthew

Kentekenplaat demonteren,en met een kunstof wig kun je tussen de lijst en de bumper komen om de lijst te demonteren.

Jeremy

Oké bedankt voor de tip! zal nog even duren voor ik het moet uit gaan voeren, maar dan weet ik dat alvast! :)

Roadkill (Michiel)

Goed om te horen dat je naar (goedbedoelde) raad luister,dan nog 1 tip als je je remklauwen nog wilt spuiten,maar ze niet onder de auto vandaan wilt halen,wacht daar dan mee tot het voorjaar als de temperatuur weer oploopt.Het is voorlopig buiten echt te koud om te spuiten. En ik denk dat je CC echt super dik gaat worden!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Zo leer je iets he :P ik heb verstand van aluminium en glas/koolstofvezels en laten die bumpers daar nou net niet van gemaakt zijn dus moet ik het doen met de Google en de goede raad die ik hier krijg.
En spuiten heb ik al helemaal geen verstand van.. me scooter heb ik vroeger laten spuiten, en als ik iets zelf spoot dan raffelde ik het vaak af waardoor het nooit echt mooi werd vandaar dat ik misschien iets te enthousiast was met de bumpers schuren :P
Maar daar zat ik ook aan te denken aangezien het zo erg afgekoeld is de laatste dagen, ik heb ook weinig zin om in de kou te gaan zitten om die klauwen te spuiten.
Dat is wel het uiteindelijke doel haha!

Remy P

Nou Rogier, opvallen doe je zeker! :q Ben benieuwd naar de foto's als ze klaar zijn! !-!

Edwin Postma

Ik zou mijn zonnebril op doen als ik die kent op ga voor het werk o-)
Truckertje

Koentje

jeremy, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Rogier, vind het ook wel leuk eruit zien een auto met iets vel's.
Miss da ik ook zoiets ga doen...

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Koen op 15 november 2011, 19:52:38
jeremy, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Rogier, vind het ook wel leuk eruit zien een auto met iets vel's.
Miss da ik ook zoiets ga doen...

Ik d8 dat je je Mégane ging verkopen? Of heb ik iets gemist?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Ik heb toch besloten om hem te blijf rijden.
Morgen ff kijken ik mijn odue aandrijfas eronder ken zetten en
dan naar een vriend van mij slepen en hij maakt de auto.

Rogier

Koentje 2 dingen :P

1 zorg er eerst maar voor dat je auto 100% goed is, en dat je geen problemen meer hebt voordat je de velgen gaat doen.

2 mocht je het toch gaan doen, wacht dan niet te lang straks gaat het vriezen en dan gaat het met je verf niet goedkomen, ik heb de mazzel gehad dat ik een locatie heb gevonden waar ik gebruik mocht maken van een vrije en verwarmde ruimte.

paikey

Had ik idd ook dat me verf niet goed bleef zitten doordat het te koud was.....heel vervelend.
Eigenlijk is het ook al te laat als je geen warme drogen stof vrije ruimte hebt....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev