Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Karin

Apart kleurtje Rogier. Wel leuk met zwart lijkt me

Rogier

@ Frank, soms moet je een keer gek doen in het leven ;) me vriendin vindt het juist mooi :D

@ Karin ik ben ook zeer benieuwt ;)

Colin

Rogier gaat kans maken in de catergorie: Best CHICK Car !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

maak ik tenminste nog kans op prijzen colin :P moet ik alleen me vriendin mee nemen :D

Heatzone (Mark)

Ik vind het stoer hoor Rogier, je hebt het lef tenminste om het toen en bij zwart zou het volgens mij goed staan !-!

Rogier

Bedankt voor alle leuke en positieve reacties :P het stimuleert andere ook weer op toch dingen te blijven aanpassen.
en in mijn geval het zijn maar stalen velgen ;) misschien draai ik er 1 meeting mee en dan verander ik ze weer Y

Toch leuk om weer te zien hoe hoog het club gevoel toch binnen deze club ligt, daarvoor mijn complimenten na iedereen toe !-!

Dennis Postma

Thanks.

Toch zou ik zelf voor vel groen gaan denk ik. Maar we zien de foto's wel. De kleurvarianten kunnen we altijd nog photoshoppen.   :)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rogier op 10 november 2011, 14:53:53
Bedankt voor alle leuke en positieve reacties :P het stimuleert andere ook weer op toch dingen te blijven aanpassen.
en in mijn geval het zijn maar stalen velgen ;) misschien draai ik er 1 meeting mee en dan verander ik ze weer Y

Toch leuk om weer te zien hoe hoog het club gevoel toch binnen deze club ligt, daarvoor mijn complimenten na iedereen toe !-!


Ach altijd maar zwarte of zilveren stalen velgen word ook zo saai op de weg
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@ Dennis, groen is ook mooi hoor, alleen ik vindt roze toch iets strakker staan ;) en waarschijnlijk gaat een maatje van me die onder zijn nissan doen ;) alleen dan niet met staale velgen.

paikey

Word zeker dik matje !-!
Ben echt nieuwschierig! (je heb me whatsapp hé :P)

Dante

Wie heeft ooit bepaald dat roze alleen voor meisjes is..? :neen:
Giel Beelen loopt alleen maar met roze dingen aan en enkele zomers geleden liep zowat elke man met een roze polo of overhemd...
Mij lijkt zwart met fluo-roze niet verkeerd staan. Alleen fluo-groen staat er nog iets beter bij, IMHO.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Mijn Polo is ook bijna roze.....  8)7

Maar het is inderdaad niet echt een meisjes kleur meer. Maar als ze op tv bijvoorbeeld een meisjeskamer maken zijn meestal wel weer overwegend roze. Volgen jullie het nog?  8)7

Stefan

Ik vind roze wel een coole en gewaagde kleur hoor Rogier Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev