Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mkool

Christian,

Je kunt de fusees er niet zomaar opgooien. Ik weet niet zeker of de schokdempergaten overeenkomen(99% zeker van NIET), dan moet je de fusees affrezen en je moet de gaten opvullen ivm m12 bouten bij een ph2 en M12 bij een ph1, maar ik weet wel zeker dat de ph2 meganes velgen met een ET van 48 hebben, en deze fusees hebben 1cm meer offset vanaf fuseekogel, en heb je dus 1cm langere aandrijfassen nodig(of opvullen met ringen)

Dus niet zeggen dat het zomaar past, als je bovenstaande niet kunt regelen dan wil het niet "zomaar"

En EBC rommel wat remt als een gekko? Dat is echt troep is mijn ervaring.

Christian de Vriend

#211
Citaat van: mkool op 13 december 2011, 09:12:58
Christian,

Je kunt de fusees er niet zomaar opgooien. Ik weet niet zeker of de schokdempergaten overeenkomen(99% zeker van NIET), dan moet je de fusees affrezen en je moet de gaten opvullen ivm m12 bouten bij een ph2 en M12 bij een ph1, maar ik weet wel zeker dat de ph2 meganes velgen met een ET van 48 hebben, en deze fusees hebben 1cm meer offset vanaf fuseekogel, en heb je dus 1cm langere aandrijfassen nodig(of opvullen met ringen)

Dus niet zeggen dat het zomaar past, als je bovenstaande niet kunt regelen dan wil het niet "zomaar"

En EBC rommel wat remt als een gekko? Dat is echt troep is mijn ervaring.

Jouw ervaring,niet de mijne!! welicht dat jij de verkeerde set had,dat jij een verkeerde ervaring
hebt gehad,betekend nog niet dat iets "troep" is.

zeg ook niet dat het 123 past,ik ga het nog bekijken,heb het al gemonteerd gezien
op een ph1 16v
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Tedo op 13 december 2011, 00:04:40
Ik weet nog wel dat bij mijn Megane I de binnenkanten van de 15" velgen die eronder zaten flink werden gevuld door de remschijven. Wat je zegt van dat doosje blokken klopt inderdaad  Y

heb/had je ph1 of ph2?

De gene die op zn ph1 16v die schijven heeft gemonteerd heeft als het goed is ook zn
lagers vervangen,dus de als het ware de fusee van de ph2 gestoken,en de lager geperst van
de ph1.

maargoed,dit ga ik allemaal op het gemakje uitzoeken op het moment dat mn remmen aan
vérvanging toe zijn.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Het was een hatchback 1.6 16V phase 2 uit 2000.  Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev