Advertenties

KW schroefset: is het het waard?

Gestart door ids, 7 april 2005, 12:52:48

Vorige topic - Volgende topic

ids

Nou zoals de topicnaam al zegt: Wat vinden jullie?

Ik zit er zelf over te denken om ze aan te schaffen maar persoonlijk vind ik het een hoop geld wat je ervoor moet betalen. Het begint geloof ik voor de 1e set bij iets van 1000euro en wat krijg je er nou helemaal voor? Je kan je hoogte een beetje zelf bepalen (oogt erg mooi daarom denk ik er ook over :D) maarja is dat het waard voor dusdanig veel geld?

Nou snap ik wel dat de meningen hierover verdeeld zullen liggen maar ik vraag me gewoon af wat nou de argumenten van de mensen zullen zijn?

Grtss

Jeroen

Je kunt zelf de hoogte bepalen.
De veren en schokbrekers zijn op elkaar ingesteld.
Neem je variant 2 dan kun je de hardheid ook nog eens instellen.

Het is een hoop geld, maar in mijn ogen wel waard :D

Michel Cijs

ik vind het fantastisch rijden, veel betere wegligging en ook nog betere looks

imo het geld dubbel en dwars waard, onder een volgende auto komt het zeker weer, heb er eigenlijk te lang mee gew8 om een set aan te schaffen  :D

Tuned

hoorde gister van nog een setje waarbij koni,fk enz troep vergeleken is kosten dan ook wel 1500 euro om te beginne.. :)

ids

Persoonlijk vind ik het ook heel gaaf staan en dat zou bij mij ook wel even de doorslag geven natuurlijk! Puntje waar ik een beetje over val is alleen gelijk het punt waarom ik het zo gaaf vind en dat is dus de diepgang die je creeerd. Ik heb nu net mn nieuwe voorbumper gemonteerd en met mn huidige verlaging (veren) schraap ik soms al langs enkele drempels. Nu ben ik bang dat met zo'n set ik helemaal nergens meer overheen kom en dat ik dan overal kruisling overheen moet kruipen? Zo las ik in het projectgebeuren van Ferdi al dat na de montage hij ook dat probleem had. 
Is dit echt een zwaar probleem of valt het allemaal wel mee en hoe gaan jullie daarmee om?

Jeroen

Maar Ids, dat is juist het mooie van een schroefset.
Is het te laag, dan schroef je de boel wat hoger.

Het hoeft niet op zijn laagste stand.

ids

Dat is waar maar uiteindelijk schaf je het aan om de mooiste verlaging te krijgen toch? Gaat de wegligging er dan zo op vooruit met zo'n set? En hoe zit het met comfort dan?

Niels Nederlof

Ik vind het het geld dubbel en dwars waard! het rijdt echt helemaal super. Nadeel is dat je hem waarschijnlijk zo laag mogelijk zet (want dat is zo mooi) en dat je dan inderdaad overal schuin overheen moet. Ik vind het schitterend staan en heb het er dus voor over, maar als je in het begin al zegt dat je niet wilt dat hij gaat aanlopen op drempels ed. dan kan je het misschien beter bij gewone verlagingsveren houden. De onderkant van mijn voorbumper is i.i.g. lakloos, om bij mij thuis weg te komen glij ik zowieso 2 keer over een drempel met het nodige geschraap, en ik heb onze oprit ook opnieuw moeten leggen  :D .
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

ids

Tja, ik vind het idd zwaar mooi staan maar aan de andere kant, praktisch is het niet haha. Ik zat een beetje te twijvelen tussen zo'n schroefset op een pioneer avic X1R navigatiesysteem en ik denk dat het de 2e word en dat ik nog even blijf nadenken over een schroefset :D

peterachterop

Kijk dat zijn de tuningfreaks.

Niet de auto hoger schroeven maar de oprit aanpassen. :D

ids

Heb je er ook geen last van met je sideskirts? Als je bv over zn kleine drempel rijst waarbij de drempel zich zegmaar tussen je voor en achterwielen in bevind? Lijkt me dat als dat gebeurt dat je skirt gewwon "krak" zegt onder het gewicht van de auto?

Niels Nederlof

Als je zo'n drempel tegenkomst is het gewoon een kwestie van in de achteruit en een andere route proberen
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Michel Cijs

de mijne staat behoorlijk laag, maar kan er prima mee rijden, gewoon rekening meehouden en uiteraard bladert je lak af aan de onderkant vd bumper ;)

Jan van Heteren

mijn mening is dat het zeker het geld dubbel en dwars waard is........... :D
Meganomaniac

Ferdi

Citaat van: ids op  7 april 2005, 13:32:14
Persoonlijk vind ik het ook heel gaaf staan en dat zou bij mij ook wel even de doorslag geven natuurlijk! Puntje waar ik een beetje over val is alleen gelijk het punt waarom ik het zo gaaf vind en dat is dus de diepgang die je creeerd. Ik heb nu net mn nieuwe voorbumper gemonteerd en met mn huidige verlaging (veren) schraap ik soms al langs enkele drempels. Nu ben ik bang dat met zo'n set ik helemaal nergens meer overheen kom en dat ik dan overal kruisling overheen moet kruipen? Zo las ik in het projectgebeuren van Ferdi al dat na de montage hij ook dat probleem had.?
Is dit echt een zwaar probleem of valt het allemaal wel mee en hoe gaan jullie daarmee om?

??? je bedoeld drempels?  ;)

Tja dat heb ik nu geleerd om die wat langzamer te nemen en het liefst zo schuin mogelijk... het enige echt probleem wat ik gehad heb is dat Frank van MCC de rechterkant 1,5 cm lager had liggen dan de rechter... maar dat heeft ie netjes opgelost... mijn voorbumper heeft aan de onderkant geen lak meer  ;) maar dat komt ook door dwarsliggende wegen, zeg maar een weg die omlaag gaat en de dwarsliggen mee omhoog, dat levert af en toe ook probleemtjes... maar ach hij kan altijd hoger  :D

qua comfort, vind ik hem niet op vooruit gegaan ik denk zelfs achteruit  ;D maar qua wegligging is ie super en hij voelt heel rustig aan  :D niet meer zo nerveus als voorheen  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev