Advertenties

KW schroefset: is het het waard?

Gestart door ids, 7 april 2005, 12:52:48

Vorige topic - Volgende topic

Bob

Ik zelf heb een combinatie van Intrax verlagingsveren met Koni schokbrekers. Voor mij persoolijk hoeft een schroefsetje niet. Mijn Koni's kan ik ook in hardheid verstellen, en voor mijn 2.0 16v is de 3,5 cm (in mijn ogen  ;)) een mooie verlaging.

Ik kan nu bijna alle drempels nemen zonder veel moeite. De wegligging is perfect en ik ben minder kwijt in het totaal dan een schroefset. Dus bij mij komt er geen op.

ids

Citaat van: Bob op  7 april 2005, 20:31:59
Ik zelf heb een combinatie van Intrax verlagingsveren met Koni schokbrekers. Voor mij persoolijk hoeft een schroefsetje niet. Mijn Koni's kan ik ook in hardheid verstellen, en voor mijn 2.0 16v is de 3,5 cm (in mijn ogen ;)) een mooie verlaging.

Ik kan nu bijna alle drempels nemen zonder veel moeite. De wegligging is perfect en ik ben minder kwijt in het totaal dan een schroefset. Dus bij mij komt er geen op.

Bob,

Heb je die koni's ook op de achterkant? "Probleem" waar ik een beetje mee zit is dat de achterkant lager ligt dan de voorkant (algemeen probleem bij verlagen met veren en torsieas) en dit wordt het mooist opgelost met een schroefset! Wordt dit ook aardig opgelost met die koni's? Heb Frank er nl ook weleens over gehoord! En wat zijn de kosten precies van die dingen?

Grts

Bob

Ik heb achter nog de standaard schokbrekers. Ik weet dat de Koni's voor achter op 250 euro zouden komen. Aan de voorzijde weet ik niet meer precies... bel Frank anders ff voor een goede prijsogaaf  :D

De voorzijde kan je aanpassen door kortere veren. Ik heb 3,5 cm, maar een 2.0 16v ligt standaard al lager. Dus misschien moet je gaan voor 5 cm ofzo. Dan is het dus hard nodig om de standaard schokbreker te gaan vervangen. Als ik jou was zou ik contact opnemen met Frank voor de mogelijkheden.

Niels Nederlof

Ik heb achter koni geel dempers. Verlagen doe je er niet mee, maar het is wel fijn dat je ze qua hardheid in kunt stellen. 
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EyesOnly

Het is het geld ZEKER waard.
Dat is het enige wat ik je kan zeggen, ga voor de 2e variant..helemaal top

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev