Advertenties


Voorspeakers

Gestart door Alex, 19 september 2004, 16:23:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco v.K.

de megane 1 heeft kapjes die je omhoog kan wippen waaronder de tweaters zitten. De Megane 2  ???

Stefan

Ja, precies, zoals Remco v.K. zegt
Welk type auto hebben we het over..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

V.

de phase 1 heeft kapjes die eraf wippen, zoals zo mooi gezegd wordt ;-)
de phase 2 is juist hetzelfde normaal gezien, maar het laatste nieuwe model van m?gane weet ik ook niet. zou normaal gezien ongeveer hetzelfde principe moeten zijn, maar heb het zelf nog niet gezien

maus de waus

Ja ik heb kapjes die je ken wippen  ;D . Maar als je compo set wil installeren moet je wel draden van je deur door trekken naar je tweeters. Daar moet toch heel je dash board los voor of zie ik het verkeerd? en toch ook door die rubbere slang die tussen je deur en de auto zit?
Bedankt alvast

bennievandooren

Ik heb gewoon de originele draden gebruikt en waar het bij de 'radiogat' uitkomt gekoppeld naar de versterker! Scheelt in ieder geval heel veel werk! Dit ook bij de deurspeakers!!!

Remco v.K.

voor je compo set met filter kan je i.d.d. extra bekabeling nodig hebben. De doorvoer in de deur wordt hier in de faq besproken

Bennie stroo


Ik heb ook even een vraagje tussen door,

Ik wil een compo set van JBL kopen voor voorin m'n megane coupe '96 met elc. ramen.
er zitten nu al standaard tweeters en woofers in nu is mijn vraag.
zou er dan al een filter tussen zitten en waar zou die eventueel zitten?

als die er zit zou ik die zo voor de nieuwe JBL filter kunnen vervangen (scheelt weer wat werk)

ik wil het liefst alles zonder versterker aansluiten heb achterin al 2-weg JBL's liggen GTO526e 135W piek 45W RMS

wat denken jullie wat ik als beste voor voorin kan nemen van JBL?

http://www.jbl.com/car/products/

alvast bedankt

mvg Bennie Stroo


Erix

Gewoon filter van JBL gebruiken. Is EN makkelijker EN die horen erbij dus zal beter samenwerken met de tweeter en mid
ZX-Audio · the finest audio products around

bennie stroo

ja ik dacht al dat dat het beste zou zijn.

maar weet je toevallig ook waar ze eventueel dan de originele filter zouden plaatsen (als die er zit) zodat ik weet waar ik ongeveer moet zoeken zonder heel het dashboard uit elkaar te slopen.

Ik denk dat als er een origineel filter zit (omdat er wel tweeters en woofers zitten) dan zou ik gewoon die filter er tussen uit kunnen halen JBL filter er tussen en JBL woofers en tweeters aansluiten en klaar dan hoef ik dus geen nieuwe kabels te gaan trekken. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev