Advertenties


Security Code

Gestart door geomjoo, 3 januari 2006, 10:22:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geomjoo

Heej mensen, nog een goed nieuwjaar allemaal!!

Een maat van mij heeft een tijdje terug zijn auto verkocht en heeft zijn autoradio eruit gehaald (Kenwood KDC-W7031). Toen heeft hij er zo'n code op gezet tegen diefstal. Ik heb die autoradio gekregen in ruil voor m'n nokia 6230 ;) . Het probleem is nu dat hij die code niet meer weet en ik niks met de radio kan doen!!
Is er een mogelijkheid om toch de radio te gebruiken? Of de autoradio van binnnenuit te resetten??

Hoop echt dat jullie me kunnen helpen.....

peterachterop

jeroen, op de m eeste radios zit (bna verwijderen van t frontje) een knopje waardoor je de radio reset.

geomjoo

Peter ik snap je niet helemaal, bedoel je dat je met het reset knopje de beveiligingscode eraf kunt krijgen???

Stefan

Dat zou wel heel makkelijk zijn voor dieven lijkt mij... ???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

das ook meer om te resetten zal ook niet helpen om de code te resetten...

ids

Ben bang dat je nu niks meer aan de radio hebt! Die code zit er juist op om dit soort situaties! Moet je je wel even indenken dat ie gestolen is ipv geruild :)

Greencabrio

of even contact opnemen met kenwood NL???

geomjoo

Ja ga denk ik ook even contact opnemen, er zit niets anders op denk ik...... :'(

wouter arnouts

weet hij de code ook niet meestal verzin je zelf je code toch?

geomjoo

ja dat klopt, maar hij weet zelf niet meer wat hij ingevuld heeft. Hij had dat op een blaadje geschreven maar dat is foetsie :S

zonnetje

In Belgi? zit een bedrijf dat deze code kan wissen. Zal is kijken of ik de link nog kan vinden.

Het zelf invoeren van een code is voor mij nieuw. Volgens mij zit er bij de radio een standaard code die je niet zomaar kunt wijzigen.

geomjoo

Het is mezelfgelukt om de radio te resetten!! Heb de blauw/witte kabel verbonden met de rode en gele hier de + van een 12volt adaptor opgezet. En op de zwarte (de ground) de - van de 12volt adaptor. Je hoort de lens van de cd-speler op en neer gaan. Ik denk zelf calibratie. Hierdoor is de radio helemaal gereset en staat er geen code meer in!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev