Advertenties


Voorspeakers

Gestart door Alex, 19 september 2004, 16:23:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik van der Velde

Het orginele renault rooster doe je er dan weer overheen. Je kan wel de bijgeleverde roosters erop doen maar ik denk dat dat niet mooi zal staan.
Onthou wel dat er bij deze set tweeters zitten, deze moet je onder de roosters plaatsen die op je dashboard zitten. (of je kan je ook op je dashboard zetten, is net hoe je het wilt)

joey

Ik heb een Phase 1 uit 1998, met elektrische ramen. Ik heb nu in mijn deuren Pioneer TS-E1795 drie-weg speakers zitten. 220 W maximaal en 60 Watt nomimaal. Deze set koste 160 Euro. Ik ga ze trouwens vervangen voor Pioneer TS-E175C. Dit is een composet. Deze set kost 195 Euro. Hij past geheid in een Phase 1 en levert een zeer fraai geluid. De oude set verhuisd dan naar achteren, na de nodige aanpassingen van de hoedenplank. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel.  :D

ThE-BaKeR

Goed. Maar onderstaande zouden dus beide moeten passen in mijn Megane Ph1 uit 1996 z?nder electrische ramen...

Pioneer TS-A171C

http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=2594&taxonomy_id=25-131

Pioneer TS-A1710

http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=1143&taxonomy_id=25-131

::)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ThE-BaKeR

Cool!  :D Nu er nog even over nadenken welke ik ga bestellen...  ??? ::)

Stefan

Het scheelt niet zo veel volgens mij... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ThE-BaKeR

Ik ga denk ik voor de Pioneer TS-A1710. Iets goedkoper en goed genoeg voor mij...  :D

ThE-BaKeR

Nu ben ik trouwens even het oude forum aan het doorspitten, en nou lees ik dat er in de ene Megane 13cm speakers zitten, en in anderen 16,5cm. Hoe zit dit nou precies?

ThE-BaKeR

Megane Coupe Ph1 1.6e 1996, zonder electrische ramen.

ThE-BaKeR

Heb even de boel opengehaald, en nu heb ik dus ook 13cm!  :-\ Wat nu? Ik wil er wel zwaardere speakers in hebben...

joey

Een goede optie is de Pioneer TS-E1396 160 W maximaal en 35 W nominaal. Is een 3-weg speaker. en 13 cm groot. Ik heb ze achterin liggen. Ik vind dat ze erg goed klinken, maar ik heb ze wel aangesloten op een versterker. De prijs weet ik niet precies, ik dacht zo rond de 100 euro.

Maar ik persoonlijk zou kiezen voor een leuke composet. Is wel wat duurder, maar het geld zeker waard.

Groeten Joey :D

Stefan

Die speakers heb ik inderdaad ook in de hoedenplank liggen, maar een composet is beter, want 13cm red het toch niet wat betreft geluid tegen 16,5 cm.
Daar heb je echt een composet voor nodig :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

V.

de mijne heeft handgedraaide ramen (erg lastig) en de speakers zijn dezelfde maat als in de hoedenplank.
moet wel zeggen dat ik een m?gane classic heb en geen coup?.
dacht wel dat het 13cm waren hoor, zowel voor als achteraan bij de mijne

Nick_Oss

Ik heb net een composetje van Rockford in mijn 1.6e Cabrio uit '97 gebouwd.. klinkt leuk met mijn versterker!
Er zaten ook Pioneer speakers in (16.5cm)

maus de waus

Beste Renault rijders.
Ik ben van plan om een compo set in te bouwen maar mijn grote vraag is eigenlijk: Moet je dan heel je dashboard los haslen om die tweeters te installeren?? Lijkt mij heel veel werk en voordat ik begin aan iets onmogelijks wilde ik graag jullie advies eens aanhoren.
Alvast bedankt en ik hoop snel wat te horen want dan kan ik beginnen ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev