Advertenties


achterraam cabriolet

Gestart door thunder, 26 april 2011, 00:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cabrio1

ik ben ook op zoek naar een andere achterruit voor mn cabrio!
Deze is dof en zit een scheur in.

Ik heb een offerte laten maken: 400eur. incl 2uur arbeid&btw.
Het schijnt goedkoper te kunnen, maar durf het niet zelf te doen.
Heb het namelijk nooit gedaan. Misschien iemand op t forum die me goed kan informeren,
die het vaker heeft gedaan en evt wilt helpen met plaatsen?

hans uitman

hallo ,ook mijn achterraam was kapot en gescheurd ,ik heb het raam er uit geritst ,en uit het profiel gesneden .in het rond heb ik plm 1.5 cm laten staan .een nieuw stuk goed plastic gekocht
dat uv bestendig is ,en op de rand van mijn uitgesneden raampje geplakt ,ziet er best goed uit.
Nu zoek ik de runner nog om het raampje weer in te ritsen !wie oh wie ,kan mijn helpen aan zo een runnertje om de boel weer in de kap te ritsen ,als het allemaal gelukt is ben ik nog geen 25 euro kwijt ,het is wel een boel werk ,maar het ziet er best goed uit .misschien een tip ,om ook eens te proberen.

mark29

Leuke tip.
Maar ik begrijp er niet veel van.

hans uitman

hoi mark ,ik heb dus de plastic ruit uit de kap geritst ,toen de ruit op een plaat hardboard gelegd ,toen de oude plastic ruit er uitgesneden ,maar in het rond 1.5 cm van de oude ruit laten zitten ,op deze 1.5 cm oude ruit heb ik dus een nieuwe ruit geplakt  van een goede soort doorzichtig plastic .als de ruit weer in de kap is geritst valt de kap .ook nog voor een groot deel over de plakrand heen ,gr hans uitman

RobScénic

Ik vraag me af wat dit gekost heeft?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev