Advertenties


achterraam cabriolet

Gestart door thunder, 26 april 2011, 00:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thunder

Hallo hier is al vaker over gepraat op het forum ,maar heb nog niet een concreete oplossing gelezen .Ik ben opzoek naar een nieuwe achterruit voor m,n megane cabriolet aan gezien deze achterraam van pvc is lijkt het mijn dat dit toch geen 300 euro of zelfs meer moet kosten ,Is er inmiddels iemand die een adres weet waar ze deze achterruiten kunnen leveren voor een normaal bedrag ????

Roy16v

hoorde op een meeting een hele goeie!

een raam van een tent.

iig geen geld overmaken na een adres in winschoten want dat komt niet goed.

Karin

Ik zal het eens navragen bij de garage waar ik de mijne gekocht heb. Achterruit moest nog vervangen worden bij aankoop. En dat is een maand of 2 geleden.

DONRozeboom (Mike)

Als je een WA+ Beperkt Casco verzekering heb, dan is glas ook meeverzekerd. Valt het PVC raam van een Cabrio daar ook niet onder? Of heb je geen WA+ verzekering?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

thunder

das een hele goeie of idd een pvc achterraam ook onder de all risk dekking valt ga morgen gelijk m,n verzekering bellen

DONRozeboom (Mike)

Hey... een raam is een raam toch? Tenminste, dat lijkt mij zo.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

thunder

dat zou je idd zeggen ik neem morgen contact op met m,n verzekering en dan laat ik het je weten of ze ook pvc ramen dekken ( alhoewel ikzelf m,n twijfels heb) maar het zou wel mooi zijn want die belachelijke prijzen die ze voor zo,n pvc ruitje vragen is echt niet meer normaal hoor Pfff.Er zijn er zelfs die durven met inzetten gewoon 400 euro te vragen dat gaat mijn toch echt TE ver hoor .

DONRozeboom (Mike)

Gemiddelde voorruit vragen ze ook nog 4 meijer voor.
Maar er zit in die PVC raampjes toch ook verwarming dacht ik?
Dat zou dan de prijs verklaren.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DHL

Nee zit geen verwrming in. Achteruitverwarming is een blazer zoals op de voorruit.

DONRozeboom (Mike)

Okey, weer wat geleerd :D.
@thunder, weet je al wat?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

matthew

Ja kost nou eenmaal een paar centen als je het weer netjes en goed wilt hebben.

Iedereen wil voor een dubbeltje 1e rang zitten maar valt soms niet mee.

Echter meende ik dat je voor rond de 700 euro ergens in gelderland een nieuw cabrio dak had.(inclusief ruitje)(maar is wel paar jaar geleden dat diegene die ik ken dat heeft gedaan).

DONRozeboom (Mike)

Dat vind ik opzich nog pittig veel. Ik zou het idee hebben dat je bij je verzekering gewoon het raampje moet kunnen laten vervangen. Mits uiteraard je verzekering toereikend genoeg is.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Ik heb het hier even nagevraagd. Garage had er 300,-- ex btw voor betaald dus ik ben blij dat het voor mij gedaan is.

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Ja, erg he. Was ook blij dat ik het niet zelf hoefde te betalen hahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev