Advertenties


achterraam cabriolet

Gestart door thunder, 26 april 2011, 00:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Lang leve de WA+ en allrisk verzekeringen :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Als dat lukt, zou het niet weten

thunder

nou nog ff terug komend op m,n bericht over m,n pvc achterruit van m,n megane omdat via de de ruitschade verzekering tedoen van m,n autoverzekering .Nou ik kan jullie vertellen dat ze dat niet vergoeden alleen glazen ruiten en geen achterraam van pvc Pffff.Ik kon het wel als schade via m,n allrisk van m,n auto laten maken maar na een klein reken sommetje bleek dat m,n achterruit dan ong op zo,n 1000 euro zou uit komen omdat ik een x aantal treedes omlaag zou gaan dus dat is ook geen optie .   

Karin

Vervelend dat het niet lukt, maar dan zou ik zoveel mogelijk bedrijven opbellen en kijken welke voor jou het goedkoopst uitkomt.

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Dan zal je het er toch zelf in moeten maken Mikey en dat lijkt me ook niet echt makkelijk.

DONRozeboom (Mike)

Naja als je op de sloop voor 5 tientjes een raam zou kunnen krijgen, en je kan een beunhaas vinden die hem er voor 100 inzet. Zou toch de helft schelen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin


thunder

Nou ik ben idd all risk verzekerd ,en heb idd m,n verzekering gebeld om m,n raam te laten vervangen .Alleen zou me dat gewoon no claim kosten want hun zien een achterraam van een cabrio toch anders als een gewone "ruit" pfff .DUs als met al nog steeds geen goede optie ,maandag zeilmaker bellen hoeveel het daar kost zo,n raampje laten maken .IK wil overal voor betalen maar voor een stuk pvc met een rits 350 a 400 euries gaat mijn echt tever want dan kan ik bijna beter een geheel nieuwe kap erop laten zetten ong 800 euries .

Greetings Thunder

thunder

is zo,n achterraam erin zetten zo moeilijk dan ???

Rick Santbergen

Ja heb daar genoeg verhalen over gehoord. In sommige gevallen is het dak vervangen omdat het makkelijker is.

Joost

#26
Citaat van: thunder op 26 april 2011, 00:30:39
Hallo hier is al vaker over gepraat op het forum ,maar heb nog niet een concreete oplossing gelezen .Ik ben opzoek naar een nieuwe achterruit voor m,n megane cabriolet aan gezien deze achterraam van pvc is lijkt het mijn dat dit toch geen 300 euro of zelfs meer moet kosten ,Is er inmiddels iemand die een adres weet waar ze deze achterruiten kunnen leveren voor een normaal bedrag ????


Op 10 Mei 2010 om 18.46
plaatste ik het volgende betreft jouw vraag.

Hoi,

Ik ken heb ook getwijfeld om hem te vervangen.
Afgelopen week ben ik nogmaals gaan google en kwam op de volgende site :
www.car-x.nl

Heb voor €12,- exl VZK het volgende middel besteld :
Meguiars PlastX Clear Plastic Cleaner & Polish    

Helaas kan ik nog geen foto's toevoegen maar het geeft een verbluffend resultaat
Mijn raampje is voor 95% weer glashelder.  
Het enige wat rest is dat je nog iets of wat de vouw er in ziet zitten maar ook dit
heb je na enige tijd ook met met een nieuwe raam.

Het middel is met een badhandoek / washandje aan te brengen bij droog koel weer
en daarna afnemen met een zachte stofvrije doek.

Eerlijk is eerlijk het werkt en voor mijn een voldoende oplossing.

Kijk eens rustig op de site.




Opgeven aan de verzekering kost je no-claim waar je later pijt van krijgt wanneer het echt nodig is,

Dit is een goed alternatief dat voor 95% een oplossing geeft betref een heldere achteruit.

Succes.

Joost

#27
Citaat van: thunder op 13 mei 2011, 18:32:16
is zo,n achterraam erin zetten zo moeilijk dan ???

Je achteruit zit geritst maar zou hem er niet uitritsen.
Bij vervanging van je ruit wordt de rits mee genomen en deze moet
helaas worden gelijmd.
Lijkt me geen goede optie om hier als leek aan te beginnen.

Beter mijn bovenstaande tip opvolgen.
Mocht het je tegen vallen kun je nog verder zien.

Voor een paar tientjes kun je geen bult vallen toch?  !-!


DONRozeboom (Mike)

Dan vraag ik me af of hij het wel vraagt omdat hij dof en minder doorzichtig is, en niet gewoon omdat er een scheur inzit of wat dan ook.
Daar is namelijk niet over genoemd :P Dus maybe zou dat geeneens zin hebben
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Joost

 :huh: zou het om ene scheur meugen gaon dan kande 't plakken met PVC lijm.
Maar dan wordt die wel weer dof he en kende dan toch weer de spul beter bestellen.

:D

Het was maar een tip.
Ging uit van een wazige achteruit omdat die het meeste vervangen worden om die reden.
er is idd niet over gesproken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev