Advertenties


22 mei 2011 - Toertocht Noord-Holland

Gestart door Rick Santbergen, 22 april 2011, 22:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paultje

ook ik weer thuis. (had nog een afspraak staan gelijk aansluitend.) ben nu bezig met de fotootjes. zullen er wel een paar van online komen denk ik zo.
snappie

Karin

Rick, omdat mijn geldboompje leeggeplukt is  :D

DONRozeboom (Mike)

Was zeker een hele gezellige dag :P Voelde me wel een beetje een buitenbeentje tussen alleen maar cabrio's (De Mégane's dan :P).
Nog ff kijken wanneer ik weer een meeting mee kan, maar dat gaat helemaal goed komen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

megcab2000 (Verkocht)

#183
Update: met het rechterremlichtlampje (aan de achterkant voor de leken) bleek niets mis. Ze trachtten mij te foppen, maar ik ken mijn kar.
Maar okee, ik controleerde het toch  :grin:  Update: maar, ik geef toe, in al m'n enthousiasme had ik de mistlampen voor én achter aangezet een tijdje.

Volgende rit , na Twente, in 't Gooi/Blaricum en omstreken?
Daar wil ik best/graag aan meewerken, ken die omgeving zeer goed.Kan daar wel een mooie route uitzetten. Laat zeggen in juli/aug. of september.
Ik hoor het wel en overleg het nog met Rick.


groeten, leuk iedereen gezien te hebben.
willem
Megane is verkocht

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Paultje

even een paar fotootjes.

http://www.mijnalbum.nl/Album=IWXUCMOJ

als jullie originelen willen hebben. Mail dan even de foto nummers door (ergens te vinden links op de pagine) naar me gmail.

snappie

megcab2000 (Verkocht)

#186
Ken je die omgeving ook goed Fubar ? Zetten we het samen uit.
In m'n brommertijd kende ik al elk weggetje.
Hoor het wel.

En Rick, waarom geen windscherm ? Hierom ...anders kan mijn hond niemand nakijken  Y


groet,
willem
Megane is verkocht

Rebecca Fontijn

hallo hallo ook ik heb ondanks scheurende pijn (wilde bijna afmelden) in mn bovenkamer een heerlijke dag gehad en dus een heerlijke toertocht hoop leuke plaatsen waar ik het bestaan niet van wist  Y en weer en aantal nieuwe gezichten bij forumnamen wat ook altijd leuk is.
vooral de ontvangst met koffie was heerlijk heb namelijk last van koffie verslaving  Y.
heb een tijd achter willem gereden en genoten van de witte oortjes die af en toe zag  ;)
al met al weer een heerlijke dag gehad Rodney super gedaan  !-!

Fubar (Marcel)

Citaat van: megcab2000 op 22 mei 2011, 23:10:07

Volgende rit , na Twente, in 't Gooi/Blaricum en omstreken?
Daar wil ik best/graag aan meewerken, ken die omgeving zeer goed.Kan daar wel een mooie route uitzetten. Laat zeggen in juli/aug. of september.
Ik hoor het wel en overleg het nog met Rick.

groeten, leuk iedereen gezien te hebben.
willem

Willem, je hebt p.m.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Joey Voormolen

Was zo te zien een echte cabrio meeting haha
Lowered M3C GT

DONRozeboom (Mike)

#190
Nou ja zeg  :shocked: Wordt ik zomaar vergeten? :P Zie je dat rode monster er niet tussen? :P

Foto van Paul !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Fubar (Marcel)

#191
Citaat van: megcab2000 op 22 mei 2011, 23:21:37
En Rick, waarom geen windscherm ? Hierom ...anders kan mijn hond niemand nakijken  Y


Honden onder invloed  ;) dienen volgens mr. Koos Spee :police: achter een windscherm plaats te nemen Y :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rodney

vind het leuk dat jullie er allemaal waren en dat jullie ook nog genoten hebben van de route ! !-!

mooie foto's paul maar waar zie je de foto nummers ? want die kan ik net vinden of licht dat aan mij  o-)


vond het een gezellige dag met wederom weer nieuwe gezichte ennuh volgende keer verwacht ik tog wel gebak van jullie kant ik de koffie en jullie de gebak 8)7

DONRozeboom (Mike)

Linkerkant, halverwege t scherm.

Er staat daar: IMG_****-Ppk (* = cijfer)

En de volgende keer dat ik erbij ben neem ik wel een paar taarten van multivlaai mee :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Fubar (Marcel)

#194
Breng ik schoteltjes mee Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev