Advertenties


22 mei 2011 - Toertocht Noord-Holland

Gestart door Rick Santbergen, 22 april 2011, 22:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Lekker zo nog ff door de wasstraat en voltanken :P En dan ben ik er ook weer klaar voor :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Fubar (Marcel)

Neem toch maar mien windschermpie mee....
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rodney

Heb helaas 2 afberichten ! Marriska licht ziek in bed en juul stond met pech ! Die sloeg af op de snel weg en wil nu niet meer starten sterkte er mee en hopen dat het mee valt !

Nicole

Balen voor beide.
Mariska beterschap, en voor Juul hopen dat hij hem toch nog aan de loop kan krijgen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

g** val t de auto uit op de a50 niet meer starten
gelukkig thuis gekregen(met behulp van mijn broer) en nu maar ff de anwb bellen misschien dat die iets zien.

voor de rest hoop ik dat voor jullie de zon blijft schijnen hier gelukkig wel maar is helaas het enige positieve hier.


megcab2000 (Verkocht)

#170
Beterschap Mariska (van die polderwind was je vast nog zieker geworden) en beterschap met de kar Juul.

Was een leuke gezellige rit, bedankt Rodney !
Ook voor de gastvrijheid in jullie leuke identieke huis, sorry voor al de afwas.

Hier wat foto's, al waaide het toestel bijna uit je handen op die dijkweggetjes.
Ook leuk was, dat ik gelijk de meganeclubkentekenplaathouder kon monteren van Dennis, en gelukkig had ik wat schroefhulp van meegereisde kinderen.
Tot de volgende keer, EN REDBULL RACING RENAULT heeft weer gewonnen ...ik flap er ook alles uit, sorry.

Een remlicht was defect (werkt op zonne energie, vandaar), maar m'n remmen waren wél piepvrij na reparatie plus het gemiddeld benzineverbruik was bijna 1 op 16 (logisch want de heenweg reden we op de 130 km snelweg in een treintje met 90 ) en dat is mooi. De kar is klaar voor Bretagne volgende maand. Prima test vandaag.

mvg,
willem & Elisabeta, en de hond die schrok van de hond van rodney, maar toch stoer is.

Foto's komen er zo aan.



cabrio stond al open ongeduldig te wachten, maar wij waren niet gek, het dak ging dicht richting Hippol ...en de rest staat in het woordenboek.




Eerste foto van m'n vrouw. Ik vroeg nog of ze mijn mooie zilveren en die gele goed in beeld had. Niet dus, wel m'n grijze haar.



De welbekende gele 1.6e probeert ons in te halen op een polderdijkje, ik weerde met m'n buitenspiegel de aanval af.


En met een stevige kickdown liep ik ziender ogen uit.


Koud, geen briesje maar storm ...toch wat open daken en wat airco's aan.


Nog steeds koud, maar routeprogrammeur Rodney schijnt hier elke dag om 05.00 uur te beginnen op een schip. Een halve marinier is die bescheiden jongen in een opvallend gele CC, die gelukkig weer als een speer voorop reed.


Onopvallende KLPD wagen zette em opvallend irritant voor ons trots, foto's dreigden te mislukken. Gelukkig (voor hem) bleek hij bij onze club te horen.


Mooi de Volvo (ik ben niet jaloers) weer terug naar Nedcar Borne. Onze karren weer in beeld met op de achtergrond het Ijsselmeer wat leek op de Noordzee.


Bij de formule 1 bleef ferrarirood achteraan, maar rode meganerijders blijken meer pit te hebben.


Het was een redelijk zonnige dag in de middag, de zon waaide alle kanten op. Voor herhaling vatbaar volgend jaar, met nog meer méganes.

Megane is verkocht

Karin

Net weer thuis na een grandioze dag. Jammer van het weer maar heb van alles ontzettend genoten.
Weer een aantal nieuwe gezichten achter de namen gezien. Blijft altijd leuk.

Ik heb zelf geen foto's maar hoop dat de gemaakte erg mooi geworden zijn.

Rodney, bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige en leuke rit.

@Willem, scheelde toch weer aardig wat benzine op deze manier haha.

Mariska, beterschap en Juul hoop dat je auto snel weer gemaakt is.

pierre

Hallo

Ook al weer een uurtje thuis.
Dit was de eerste keer  dat we mee deden aan een toertocht.
Het was een zeer leuke gezellige dag.
De route die Rodney uit gestippeld had was erg mooi. !-!
Weer een hoop nieuwe gezichten gezien.
Alleen jammer van de harde wind maar dat mocht de pret niet drukken.
We hebben erg genoten bedankt Rodney voor de gastvrijheid en de koffie (miste wel de slagroom)geintje.
Foto,s volgen nog.


Groetjes: Pierre, Ina ,Jonathan --
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

juul

zo te zien een hoop gezelligheid gemist
mja volgende week word ie gemaakt

Fubar (Marcel)

'officiële verslaglegging' Toertocht (kop van) Noord-Holland anno domini 22-05-2011

De dag begon 'dreigend' >:( qua weer, maar het bleef bij een paar spatjes. Gelukkig brak het zonnetje 8) door, maar een stevige bries deed het weer -eerder in Katwijk- niet evenaren. Na kennismaking met de 'waakhond' :D van Huize Rodney gingen we na het genot van een Hippo-bakkie op de Hippo-toer. Spontaan en vertrouwend op de voortuitzichten van Piet Paulusma :huh: (lees: Willem Y) gingen de meeste 'dakkies' open. Tijdens één van de (2) pitstops, probeerde W. zijn hondje dronken te voeren 8)7 en gaf een gele(!) Cabrio ff de geest. Een (grijze) "ANWB" cabrio diens berijder, toevallig ook in de stoet rijdend gaf technische assistentie. De vertaging richting Medemblik bleef zo tot een miminum beperkt. De dubbel gecheckte route van Rodney kende nog een 'onverwachte confrontatie :police:' met een wielersparcours, waardoor we haast in de dranghekken zaten, gelet op de rode(!) vlaggen, die ons uitzicht enigszins belemmerden.... Al met al kwamen we via enkele idillische plekjes in de polder uiteindelijk op de eindbestemming aan: McD. te Sch. Genietend van het lentezonnetje werd er nog nagebabbeld totdat onze wegen weer scheidden (voor de één wat langer dan voor de ander). Volgende planning voor een toertocht zou worden: Blaricum e.o.. Hopelijk zullen we dan Hilversum links (of rechts) laten liggen vanwege de chaotische infrastructuur. Menig TomTommetje zou dan 'overhit' raken....Hopelijk t.z.t. een lege ziekenboeg.......en geen pechvogels.........

waarvan akte ....
...en in minuut opgemaakt ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Nicole

Wij hebben ook een hoop gemist inderdaad.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin


Dennis Postma

Ik heb ook een geslaagde dag gehad. Zal morgen eens de foto's bekijken. Bij thuis komst gelijk f1 gekeken, was een mooie race. En nu zit ik weer op het werk, dus vandaar even een kleine "vertraging" van de foto's. ;)

Karin

Druk dagje op deze manier Dennis

Rick Santbergen

Foto's zien er heel gezellig uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn. !-!

(Vraag me nog steeds af, waarom ik cabrio's zonder windscherm zie ;))

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev