Advertenties


Meetingkalender 2011

Gestart door Rick Santbergen, 23 januari 2011, 21:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

De (voorlopige) kalender voor 2011:

LET OP ALLE DATA ZIJN ONDER VOORBEHOUD, GEBRUIK DEZE PAGINA ALS INDICATIE VOOR ALLE MEETINGDATA EN HOUD HET FORUM EN JE MAILBOX IN DE GATEN!!!

RMC Agenda 2011

Clubmeetings

23 januari Nieuwjaarsreceptie in Nijverdal
Tijdens deze Nieuwjaarsreceptie zijn alle leden van 2010 en 2011 welkom, er kan een praatje met elkaar worden gemaakt en iedereen kan elkaar een gelukkig nieuw (auto)jaar toewensen. Tevens vindt deze middag de ALV plaats welke ongeveer 1 uur zal duren. Na deze clubvergadering is er de mogelijkheid om te gaan paintballen.

13 maart Buggy rijden in Breda
Tijdens deze meeting gaan we buggy rijden in de regio van Breda.

2 en 3 april *SURPRISE" ivm 10 jarig jubileum

22 mei Toer meeting georganiseerd door R-zant (regio Noord-Holland
In de regio van Noord-Holland zal Rodney een toertocht uitstippelen voor de club, die wij gezamenlijk zullen rijden.

26 juni Puzzelmeeting georganiseerd door Coup a One (regio Twente)
Voor deze meeting heeft Roy een route uitgestippeld, aan de hand van een puzzelboek dat ieder lid overhandigd wordt, moeten diverse locaties bereikt worden. Aan het eind van de meeting wordt de mogelijkheid aangeboden om gezamenlijk te eten.

24 september 2011 - Workshop Carclean 5 stappenplan


30 oktober eindejaarsmeeting
Afsluiting van het meetingseizoen 2011.

We proberen om de meetings zoveel mogelijk over het hele land te verdelen. Aan afstanden maken om meetings te kunnen bezoeken ontkomen we helaas niet, aangezien ons ledenbestand over heel Nederland is uitgesmeerd.

Voor suggesties voor een clubmeeting voor de agenda voor volgend jaar staan we zeker open en hiervoor kun je contact opnemen met de meeting coördinator: ricksantbergen@meganeclub.nl of een van de andere bestuursleden oa benjaminrenon@meganeclub.nl



Clubpresentaties

12 juni (?) Pingsttreffen in Gronau (D)
Gezamenlijk bezoek aan een erg leuk Duits Renault treffen, vlak over de grens bij Enschede.

17 juli Franse Autodag (datum onder voorbehoud)
Elk lid krijgt hiervoor een uitnodiging, clubauto's kunnen zich bij de meeting coördinator inschrijven! Organisatie is in handen van de 206club dus onder voorbehoud...




Overige meetings
- 10 april RTC Openingsmeeting/jubileummeeting (10 jaar RTC)
- 8 t/m 10 juli Automaxx Summer Edition in Six Flags Holland Biddinghuizen
- 15 t/m 17 juli Der Kreuztage in Hermsdorf (D)
  Grootste Renault treffen in Europa
- Showoff Imports-meeting in Dongen
- 15 en 16 oktober 100% Tuning in Rotterdam, Ahoy
- Motorshow in Essen (D)



Daarnaast zijn er in de maanden Juni, Juli, Augustus en September volop tuningmeetings in Nederland, België en Duitsland. Wij adviseren jullie hiervoor het forum in de gaten te houden of daar zelf met suggesties te komen. www.tuned-belgium.be is een Belgische site met een forum, hierop vind je vaak wel up-to-date Belgische meetingkalenders. Daarnaast kun je www.automaxx.nl in de gaten houden voor de grote Nederlandse evenementen.

Op het forum ("Algemene meetings" en "RMC Clubmeetings") vind je meer informatie over de komende meetings en over de zogenoemde 'spontane activiteiten' (denk hierbij aan gezamenlijke beurs- en meetingbezoeken).

Suggesties of vragen: ricksantbergen@meganeclub.nl

Rebecca Fontijn

ziet er leuk uit alles staat weer genoteerd  !-!

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ericmd

Vraagje, staan wij niet op Full Speed dit jaar of hebben we gewoon geen uitnodiging gekregen ???
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

ericmd

Never mind, ik vond net het berichtje op hun website. Helaas....
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Nicole

#5
Citaat van: Rick Santbergen op 23 januari 2011, 21:36:42
18 september (invulling clublid of bezoek aan sponser)

Ik weet niet of het jullie wat lijkt?
Maar misschien is het wat om een Noorderlijke meeting te houden?
Ik weet niet of iedereen het "leuk" vindt, maar misschien is bowlen hier wat met de club?
http://www.euro-kartracing.nl/Bowlen.php

En als het écht geen interesse is in bowlen is Karten misschien wel wat?
http://www.euro-kartracing.nl/Karten.php

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Na een prachtige mooie zonnige renault meeting wordt het nu tijd om de puzzeltocht meeting (d.m.v. foto's en bol-pijl systeem) klaar te stomen en waar nodig aan te passen (al is het draaiboek al klaar maar er zijn enkele wijzigingen in de route opgedoken en juist die foto's moeten aangepast worden, dus zo ook de vragen)! :q

Dus jullie horen er binnenkort alles en meer over Y --

Rick Santbergen

Citaat van: Nicole op  9 april 2011, 18:57:34
Ik weet niet of het jullie wat lijkt?
Maar misschien is het wat om een Noorderlijke meeting te houden?
Ik weet niet of iedereen het "leuk" vindt, maar misschien is bowlen hier wat met de club?
http://www.euro-kartracing.nl/Bowlen.php

En als het écht geen interesse is in bowlen is Karten misschien wel wat?
http://www.euro-kartracing.nl/Karten.php



Aankomende meeting is ook in het noorden van het land. Puntje van Noord-holland wel te verstaan. Maar ik zal de mogelijkheid in mijn achterhoofd houden, momenteel zijn we aan het kijken hoe 18 september ingevuld wordt.

Roy (Coup a One)

26 Juni staat de Puzzelmeeting op de kalender vermeld, dus puzzel en zoek met z'n allen naar de 1e prijs!

Zo hebben we maandag 2e paasdag de route weer eens bereden en hebben er wederom 'n paar mooie foto's bij geschoten, al is het nog niet compleet.
Wel hebben we de tocht iets ingekort (i.v.m. de eindlocatie en de ingelaste tijd) want juist daar komt menigte RMC lid goed uit zijn voeten en aan zijn trekken want we hebben er hier op het forum al eens over gesproken, en wel de buitenkartbaan van Oldenzaal _o_ "heb je al zin om je aan te melden, houd dan de datum alvast vrij in je agenda"!

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

maar niet te veel verklappen... ;) anders is de surprise al weg...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

hmm, ik ga hem onthouden.
ik denk ook al te weten waar die foto genomen is. ;)
Truckertje

Roy (Coup a One)

#13
Citaat van: edje op 28 april 2011, 21:02:40
hmm, ik ga hem onthouden.
ik denk ook al te weten waar die foto genomen is. ;)

Geeft niks m'n jong, het is slechts een rustplek (mits het er rustig is) die aan de route ligt ;)

@ Benjamin zal de strik waarschijnlijk wel moeten los halen maar daarin tegen blijft de verpakking zitten (en helaas voor jullie allen is deze niet doorzichtig) :neen:

Wel zal er t.z.t. meer informatie over deze route geplaatst worden, dus houd het allen goed in de gaten!!!

Roy (Coup a One)

Eerlijk gezegt wil ik graag het aanmeldingsfront zien verscheinen v/d puzzeltocht meeting die gehouden wordt op 26 juni in Twente want reseveren v/d eindlocatie is wel 'n must, mocht men naderhand nog willen skelteren op de buitenbaan te Oldenzaal en of willen blijven bbq _o_

P :x Naderhand v/d puzzeltourtocht kan ieder zijn auto in de service straat kwijt of op 'n ander afgesloten terrein, dus wees niet bang voor beschadigingen of dergelijke ('t is gewoon al goed geregeld) :q
Karten en Bbq is immers niet verplicht :neen: maar het zou wel zo mooi zijn Y want immers moet ieder toch wachten op de eind uitslagen v/d 1e, 2e, of 3e prijs o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev