Advertenties


Meetingkalender 2011

Gestart door Rick Santbergen, 23 januari 2011, 21:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

dan kunnen de meeste denk ik niet vanwege hun werk, ik kan dan sowieso al niet.

Colin

Tja, wat dat betreft kunnen we het nooit zo plannen dat iedereen kan. Hoe jammer het ook is.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Maar op een zondag kan 9 van de 10 mensen wel.

Dennis Postma

Klopt maar je iets bij een sponsor of iets dergelijks wilt organiseren ben je vaak gebonden aan openingsdagen wat er dan al snel voor zorgt dat je een keer naar de zaterdag moet.

Rogier

Das waar, vind het persoonlijk erg jammer dat als je een datum vast zet in de meetingkalender waar wij rekening mee houden dat het dan een dag verschoven wordt. Maar ik kan het er mee eens zijn of niet maakt verder toch niet uit, de opkomst verwacht ik persoonlijk minder dan op de zondag.

Nicole

Voor ons gaat het hem dan ook niet worden, Roy moet op zaterdag ook werken.
Maar uiteraard begrijp ik de reden wel dat het dan verzet moet worden inderdaad.
Maar we wachten eerst maar even af tot alles vast staat etc. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op 23 juli 2011, 14:35:59
Das waar, vind het persoonlijk erg jammer dat als je een datum vast zet in de meetingkalender waar wij rekening mee houden dat het dan een dag verschoven wordt. Maar ik kan het er mee eens zijn of niet maakt verder toch niet uit, de opkomst verwacht ik persoonlijk minder dan op de zondag.

Dat is punt wat ieder jaar wel weer een paar keer terug komt. Wij maken een kalender en kunnen wel een aantal datums prikken wanneer wij wat willen doen. Maar zoals al eerder aangegeven ben je soms afhankelijk van andere partijen en moeten ook wij ons daar soms op aanpassen omdat iets bijvoorbeeld al vol zit op de datum die wij geplant hadden of zit je in dit geval met openings tijden. Aan het begin van het jaar staan de datums wel maar is de inhoud daarvan ook nog niet bekend.

matthew

Of je vraagd er nu al vrij voor of je ruilt met iemand anders,want het is nog tijd genoeg daarvoor.

Niet denken in problemen maar in oplossingen.

En ja wat dan echt niet gaat,is dan jammer.



Rebecca Fontijn

helemaal eens met matthew

Roy (Coup a One)

Poetsen is leuk maar Rallysport is leuker dus als het de 17e september wordt 8)7 jammer,
maar dan zonder Coup a One o-)

Rogier

Ik kan daar geen vrij voor vragen matthew we zitten dan in de vakantie periode en aangezien wij dan maar met Zen 2tjes staan in de winkel, en niemand kan personeel missen ;) dus ik ben dan ook niet van de partij

Gr

matthew

Dat kan.

Maar ik heb nog nergens een officiele datum voorbij zien komen.

Rick Santbergen

#42
Citaat van: Rogier op 23 juli 2011, 14:35:59
Das waar, vind het persoonlijk erg jammer dat als je een datum vast zet in de meetingkalender waar wij rekening mee houden dat het dan een dag verschoven wordt. Maar ik kan het er mee eens zijn of niet maakt verder toch niet uit, de opkomst verwacht ik persoonlijk minder dan op de zondag.

Niet ieder bedrijf kan op een zondag. Ik ben ook geen fan van aanpassingen in de meetingkalender, maar soms kan het niet anders.

Op maandag horen jullie meer en gaat waarschijnlijk de inschrijving open.

Dante

Citaat van: Rick Santbergen op  5 augustus 2011, 22:09:01
Niet ieder bedrijf kan op een zondag
En sommigen moeten mogelijkerwijs werken op zondag... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Zijn er geïntresseerde die volgend jaar (met de club) gezamenlijk naar Kreuztage zouden willen?
http://www.kreuztage.de/kt2010_main.html

Dan neem ik hem over tijdje op in de agenda voor volgend jaar.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev