Advertenties


Klets maar raak DEEL 132

Gestart door Stefan, 4 januari 2011, 08:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

[.img]url van het plaatje[.img] en laat de puntjes weg.

ik had iets na 18:00 pas weekend. Morgen hopelijk weer wat aan de evo knutselen en de Mégane uitlaten. Heeft nu ongeveer 3 weken stilgestaan ivm sneeuw en ijs.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik moet nog 1X de nacht in en dan heb ik weekend!  !-! !-!

morgen m'n Auto wassen en daarna de Bumper demonteren voor m'n lampen, want 1 koplamp steekt te ver naar buiten en dat is niet mooi.

En ik hoop volgende week mijn Openluchtfilter en Bougies binnen te hebben!  !-! !-! !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

wat wordt er hier toch de afgelopen dagen afgekletst :P hebben we allemaal een zittend beroep of is het overal zo rustig :P

sjerrie

Citaat van: Stefan op  7 januari 2011, 14:20:18
en vervolgens les 4: hoe zet ik xenon in mijn koplampen.. Y

HA! dat kan ik nu ook :D heb het Den zien doen, dus ik kan het nu ook :D
Hebben nu weer xenon koplampen en xenon mistlicht joeppieeee alleen nog nieuwe koplamp kapjes, maar zijn er nog niet over uit welke het worden!
Ondertussen trouwens een hoop vervangen aan de auto.. reed er gisteren voor het eerst in sinds voor de sneeuw (beginnend bestuurder, vrouw, blond, veel idioot hoge drempels, sneeuw en autorijden zijn in mijn geval geen goede combie) en ook voor het eerst sinds er wat onderhoud en vervanging aan is gedaan......
Onze Maggie rijd weer als een engeltje... heeeeeeeeeerlijk!

O, en ik heb ook weekend, lang weekend... iemand die een grafisch vormgever zoekt? :P heb iets te weinig werk voor mezelf momenteel
~Just got Maggied~

Dirk Kuipers

De FAQ's zijn vanaf nu via het forum te bekijken! helemaal onderaan het forum is een nieuwe rubriek met alle FAQ's!
Er kunnen altijd nog meer bij, dus wie zich geroepen voelt mag nieuwe FAQ's bijmaken!

Jeroen

Citaat van: Benjamin Renon op  7 januari 2011, 19:49:14
[.img]url van het plaatje[.img] en laat de puntjes weg.


Dit zal beter werken:
[.img]url van het plaatje[./img] en laat de puntjes weg.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Benjamin Renon

je hebt gelijk... ;) Was te snel met typen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Maar dan nog niet omdat diegen geen lid is kan deze ook geen profiel foto plaatsen.

Robin

Erik heeft het ook niet over een profielfoto volgens mij, maar gewoon op een plaatje op het forum :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ErikWiering

Idd robin jij hebt het door.. ik heb het ook niet over een profielfoto maar een foto/plaatje plaatsen op het forum Y

Thnx mensen =D
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Rebecca Fontijn

robin als we jou niet hadden dan hadden we niet geweten om wat voor foto het ging  !-!

matthew

Ow sorry niet goed gelezen ik.
Achja ik wordt ook een dagje ouder he haha.

Maar weet je nu hoe het wel moet?

ErikWiering

haha geeft niet =D.. ja ik weet nu wel hoe het moet maar het verandert nog niets ;$ dan alleen een vierkantje met een kruis er in ..?  moet ik ook een url van bepaalde sites afhalen of..?
Want ik wou laatst een foto plaatsen van mijn megane en doe via hyves die url en mij lukte het niet.
Maar gelukkig had peter (paikey) het al ff gedaan
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

matthew

Ik load altijd de foto´s via photobucket op.

Maak je een account aan op photobucket.com

En dan is de onderste de direct link om te plaatsen in het bericht.)gewoon kopieren en plakken)

Robin

als je foto's upload bij www.imageshack.com of www.mijnalbum.nl moet je de link naar je foto tussen de [img] triggers plaatsen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev