Advertenties


Verlagen, wat is toegestaan in Nederland

Gestart door riCChard, 24 maart 2005, 13:24:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riCChard

Wie kan mij hier meer over vertellen ???
Hoeveel is maximaal toegestaan en wat is jullie advies :D

Michel Veltman

zo laag als je wil? op gegeven moment loop je meer tegen je eigen verlaging op dan dat men er problemen mee heeft denk ik?
best onhandig als je geen drempel of verhoging overkom zonder *schraap* ;D :)

toevoeging: ben zelf ongeveer 35mm verlaagd en dat is nog prima te doen op af en toe een slingerbeweging na dan bij hoge drempel...wil zelf nog fractie lager naar 40-45mm gok ik
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timski

Ik heb ooit eens gehoord dat ALLE aanpassingen die je aan je auto laat doen en die niet conform de fabrieksspecificaties zijn, NIET zijn toegestaan. Voorbeelden: uitlaat, velgen, luchtfilter, lampen etc. Hier zal verlaging dus ook wel bijhoren.

Voor de goede orde: ik houd me hier ook niet aan hoor ;)

Michel Cijs

Citaat van: Timski op 24 maart 2005, 13:58:58
Ik heb ooit eens gehoord dat ALLE aanpassingen die je aan je auto laat doen en die niet conform de fabrieksspecificaties zijn, NIET zijn toegestaan. Voorbeelden: uitlaat, velgen, luchtfilter, lampen etc. Hier zal verlaging dus ook wel bijhoren.

Voor de goede orde: ik houd me hier ook niet aan hoor ;)

dit is dus in NL niet waar

alles mag, en ook weer niet ;)

verlaging is gewoon zo laag als je zelf wilt en zolang het veilig is (airride, schroefset etc)

peterachterop

Citaat van: Timski op 24 maart 2005, 13:58:58
Voor de goede orde: ik houd me hier ook niet aan hoor ;)


Ik wou net zeggen ;D ;D

Michel Veltman

zie sowieso nut niet in om tot de bodem te gaan qua verlagen..lijkt me dat niemand er probleem van zal maken
word lastig rijden dan door Nederland :)

precies zoals michel zegt..als het maar veilig is/blijft (zie eventuele keurmerken) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timski

Citaat van: peterachterop op 24 maart 2005, 14:05:11
Citaat van: Timski op 24 maart 2005, 13:58:58
Voor de goede orde: ik houd me hier ook niet aan hoor ;)

Ik wou net zeggen ;D ;D

Ben maar niet bang ;D
We mogen al zo weinig hier ?:-X >:( :'(

riCChard

Tot zover bedankt :D   8) Ik zat zelf ook te denken aan zo'n 35 tot 40 mm.
Welke veren kunnen jullie mij adviseren?? Ik zie er zoveel voorbij komen. Dus als jullie ervaring hebben dan verneem ik dat graag.

riCChard

ik had nog niet verder gekeken maar zach dat er nog een topic hierover is ik zal daar eerst ook ff tussen kijken

Michel Veltman

heb zelf intrax set bij MCC eronder laten zetten..opzich bevalt het goed alleen had graag nog wat lager willen liggen (weet dat ze bij ander clublid verder doorgezakt zijn...)

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

riCChard

Citaat van: Michel Veltman op 24 maart 2005, 18:44:29
heb zelf intrax set bij MCC eronder laten zetten..opzich bevalt het goed alleen had graag nog wat lager willen liggen (weet dat ze bij ander clublid verder doorgezakt zijn...)



Wil het ook bij MCC laten doen. Wat kost dat ?

Michel Veltman

http://www.meganecoupe.nl/club/clubsponsors/mcc/indexnew.html

CiteerIntrax verlagingset incl. montage, verstellen torsiestangen*, controleren/afstellen sporing
? 220,- incl. BTW

:D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

dat krijg ik er dus 9 April ook onder :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

dan kan je dus kijken bij mij hoe je verlaging eruit komt te zien ;)
maar waar frank dan vertelt dat ie het tot de halve cm kan instellen is me raadsel...dit is nl geen schroefset maar een verenset...sja daar valt weinig aan te stellen ???
en anders mag ie mij ook nog wel wat lager zetten ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

HIj bedoelde de Torsie-as achter volgens mij :D

En ik heb ook naar jou auto gekeken Michel, is erg mooi :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev