Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

maybe next time lammert, laat dit een wijze les voor je zijn ;)

Lammert

Citaat van: Rogier op 20 september 2010, 23:32:25
maybe next time lammert, laat dit een wijze les voor je zijn ;)
dat zeker mattie  dat zeker , ff een muur zoeken om ff tegen aan beuken   weltrusten!
tuning is an art

paikey

lammmerd kom je zondag ook nog even langs,zou gezellig zijn om eens een meeting met te pakken!

Lammert

Gaat uhm helaas niet worden , Zondags heb ik altijd pokertoernooien , Ben Gister ook 3de geworden  :

Maar hoe dan ook , die meetings zijn altijd heel ver voor mij :(
tuning is an art

Dirk Kuipers

Jammer Lammert..
Ik kan me wel voorstellen dat je weg bent gegaan... Soms duren die dingen zo ontzettend lang, en als je er dan toch ook al geen vertrouwen in hebt ga je toch lekker weg.. :)
Heel sportief voor de winnaar is het natuurlijk niet (die het natuurlijk ook leuk vind als iemand ziet dat hij een prijs wint). Maarja, om daar nou uren voor te wachten...

Volgende keer beter!

Benjamin Renon

Hoe lang een meeting ook duurt gewoon blijven tot na de uitreikingen. Dan kun je dit soort zaken voorkomen. Y maarja blijft balen. Hopelijk heb je ervan "geleerd". ;)

Jammer dat je alleen in het Noorden blijft qua meetings, maar het is jouw keuze (Je wilt af en toe niet weten welke afstanden ik afleg vanuit Limburg om naar een meet te gaan. Neem nu 2,5 uur naar Assen rijden voor 1 dagje)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

aan de andere kant lammert degene die jou prijs gewonnen heeft voelt zich er niet lekker bij, ik zou geen 2de keus zijn voor jou prijs.

Lammert

Iemand heeft *** Opzettelijk een kras gemaakt op me auto :@ :@  een diepe kras op de kofferklep
Ik kan wel janken , Het minste is dat ik niet precies weet waar het gebeurt is . het kon op 3 plekken gebeurt zijn , Mensen snappen niet dat ik hard gewerkt heb om zoiets te kunnen doen , WAT BEZIELT ZON MENS ???!!!  dit is gewoon met een sleutel gebeurt.








heb pijn in me hoofd nu , kan die kofferklep wel weer overspuiten + hij moet opnieuw geschuurd worden en waars geplamuurd want het is nogal een dikke kras. diegene die dit gedaan heeft jonge echt .....
tuning is an art

Joey Voormolen

Ja dat is echt heel triest ja. Mensen kunnen niet van andermans spullen afblijven (jammer genoeg)
Sterkte hoop dat je hem weer snel netjes kan hebben.
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

En de zoveelste... Niet normaal man, echt triest dit, en enorm sneu voor jou..

sijm138 (jesse)

wie dat doet is gewoon ziek ziek in zij hoofd.
heeft gewoon geen respect voor andre mensen hun spullen en hoe hard ze er voor moeten werken en de tijd die ze er in hebben zitten.
is gewoon echt jammer.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rick Santbergen

Het is nog altijd een natte droom van mij, om zie iemand te betrappen :9~

theniels

@ Lammert

tsja sommige mensen kunnen hun jaloezie niet in bedwang houden :neen: en die mensen mogen wat mij betreft op een andere planeet gaan wonen Y maar ja daar heb je nu natuurlijk niks aan maar sterkte ermee

@ Wrecked

wat je ook wilt doen met zo iemand MAG IK HELPEN????  Y  8)7

Roy (Coup a One)

Lammert je zult niet de eerst maar ook niet de laatste zijn die het overkomt, nog spijtiger is het dat je er zelf niet voor kunt verzekeren en jammer dat je niet weet wie het gedaan heeft want je zou hem toch nooit meer een sleutel laten vasthouden!

Lammert sterkte ermee en hopen dat ie gauw weer tot het oude behoord te zijn, zoals het was!!!

Rick Santbergen

Hoe bedoel je niet voor kan verzekeren?
Vandalisme is te verzekeren toch? Je hebt alleen egen risico. :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev