Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lammert

Die van mij paste ook voor geen meter , en hebben zo ook flink aangepast , die dingen zitten nooit goed, ze komen zo de fabriek uitrollen , dit soort bodykits kloppen nooit geen reet van. rotzooi is het , maar het si wel vet :P
tuning is an art

sijm138 (jesse)

#106
dat is wel zo ja:P
maar ga hem voor die 2.5 cm niet aanpassen hoor voor de rest zit hier namelijk wel netjes genoeg.:P

megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dirk Kuipers

Hey Jesse,

Ik heb de bumper toen wel aangepast. Als ik hem er strak onder zette (kon ik net doen) stond hij in het midden onder de kofferklep niet mooi meer. Daarnaast lijkt het me voor je lak niet echt fris als je hem onder druk onder de auto zet. Als je er eens iets tegenaan krijgt is de spanning die erop staat denk ik ook niet ten gunste...
Maarja, anderzijds is het wel erg veel werk het aan te passen... Vooral het strakmaken natuurlijk..

Succes ermee! ;)

sijm138 (jesse)

ja idd ja dan zie je de lak alle katen opspringen en dat moet ook niet nee.
het probleem wat ik nu heb is als ik hem links vast zet en daarna rechts wil vast zetten dat gaat niet omdat er te veel spanning opstaat dus ga deze week ffies wat dingen proberen en hopelijk komt hij dan goed te zitten:P
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dirk Kuipers

Dit komt omdat de mallen voor die bumpers te vaak worden gebruikt. Ze zijn dan al lang uit hun vorm.. Toch trekken ze daar dan nog bumpers uit en dan krijg je dit..

Rogier

jesse je bent aardig op weg zie ik !-! goed bezig ;)

en lammert mijn bumper paste direct perfect, al heb ik wel een andere dan jullie hebben ;)

paikey

Dat was precies waar ik ook bang voor was, Vind PERSOONLIJK het rode niet bij het blauw staan.

daarom heb ik die rande ook in de kleur van de auto laten spuiten:


Maar als jij het mooi vind is het goed  !-!

Verder ben je idd lekker op weg hoor,heel veel succes met je achterbumper  8)7
Zit nog een hoop werk aan zie ik l-

sijm138 (jesse)

ja ik ben van plan om de kleur van me auto beetje met de velgen te laten aan passen weet alleen nog niet welke kleur:P
voor de rest zit de achterbumper nu wel vrij goed morge laatste paar aanpassingen en dan hopelijk goed en dan gaan polyen:P
meschien iemand nog sugesties voor de kleur van de auto?
dacht zelf aan antraciet grijs of zo.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Benjamin Renon

Leuke updates Jesse. Ben alleen niet zo'n fan van de velgen. De rode bies vind ik niet echt bij de rest passen. Misschien als ik hem in het echt zie dat het dan allemaal mee valt. ;)
Succes met je achterbumper, maar dat gaat wel goed komen zo te zien. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sijm138 (jesse)

ja idd ja:P
in het echt valt het nog wel mee :P
nu alleen nog leuk kleurtje voor me auto zien te vinden.
meschien sugesties?
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Lammert

Ik heb vandaag iets gehoord waar ik niet blij mee was :( kijk maar op me projectpagina
tuning is an art

Rogier

das jammer lammert, dit is echt minder.
alleen mijn vraag is waarom breng je uberhaubt iemand weg als je jezelf hebt ingeschreven voor een show en shine?

Joey Voormolen

heey jesse. Je gaat hem dus ooit overblazen? Ja deel me mening nog wel met de rest.  Je bent wel fanatiek bezig ga zo door. Even wat anders je hebt bijna de zelfde kenteken als de mijne.
Lowered M3C GT

Lammert

Citaat van: Rogier op 20 september 2010, 23:16:08
das jammer lammert, dit is echt minder.
alleen mijn vraag is waarom breng je uberhaubt iemand weg als je jezelf hebt ingeschreven voor een show en shine?
had weinig vertrouwen er in dat ik een prijs zou winnen , stonden echt dikke bakken hoor , supra , Celica etc...   echt ik kan mezelf wel wat doen , ik wou echt zoooo graag eens iets winnen in me leven . deze kans krijg ik niet weer denk ik
tuning is an art

paikey

Snap ik ook niet dat je weg gaat voor de prijs uitreiking terwijl je je heb ingeschreven......
Had ik met showoff inport ook maar toch wacht je even de uitreiking af  l-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev