Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Kijk dit is een helemooie update  marius, lekker kontje heeft de megane nu.
Ben benieuwd welke voorbumper + sideskirts het gaan worden. !-!

PS. ik had ook gele clubstickers gewild haha ;)
Lowered M3C GT

Marius.

Kwil deze skirts heel graag: http://www.nlpower.com/products.php?a=3&id=1952
En voorbumper, ja wil iets in de stijl van wat paiky heeft, of iig wat lijkt op de originele, inclu mistlamp gaten, maar wel sportief uiteraard :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

Sideskirt is niet mijn favoriet maar daarom smaken verschillen het zal hem wel mooi staan
Lowered M3C GT

Robin

Sideskirt wilde ik ook altijd op mijn megane, echt dik !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Zeer  mooie achterbumper Rogier. !-!
Maar waar ben je van plan je kentekenplaat te laten?

Rogier

daar heb ik al over na gedacht ;) er is 10 cm ruimte nou weet ik niet hoe hoog een kentekenplaat is anders gaat ie in het midden in een stuk racegaas en anders zoals bij dirk en paiky kijk maar op hun project ;)

Rick Santbergen

Zo kan je het ook oplossen.
Is misschien nog wel de mooiste oplossing zelfs.
(echter betwijfel ik of oom agent het goedkeurt)

Dirk Kuipers

Zoals ik het heb gemaakt? Waarom niet? Zolang je er maar wel verlichting bij hebt..

Ben benieuwd Rogier!

Rogier

en er komt een goeie verlichting op nu heb ik een led strip bij het kenteken en dat komt dan uiteraard weer ;)
wel een witte kleur natuurlijk

Robin

Toch die geworden? :P

Alleen even kijken hoe je met je uitlaten uitkomt :?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

robin die passen er net in :P ik heb een diameter van 9cm en de ruimte is 10 cm ik zal vanavond nog een foto online zetten met de vorm hoe ik hem dan krijg en dan moet ik alleen mijn einddempers verplaatsen ;)

Dirk Kuipers

UItlaat beweegt vaak ook wel een betje als hij in rubbers hangt...
Ik zou de dempers goed vastzetten of toch meer ruimte maken als ik jou was.. Anders kletst hij telkens tegen je bumper aan.. Dat heb ik ook gehad..

Rick Santbergen

#42
Citaat van: Dirk Kuipers op 13 januari 2010, 17:07:44
Zoals ik het heb gemaakt? Waarom niet? Zolang je er maar wel verlichting bij hebt..

Ben benieuwd Rogier!

Volgens mij zijn de reglementen dat de kentekenverlichting alleen op het nummerbord mag schijnen, en niet richting grond of achterkant.
Maar dan moet je ook een muggenzifter te pakken hebben.  l- (lees: Wegmisbruikers heeft er weleens iemand voor bekeurt)

CiteerRichtlijn 76/760/EEG
7 . INVALSHOEK VAN HET UITGESTRAALDE LICHT

De fabrikant van de verlichtingsinrichting stelt de installatievoorwaarden voor deze inrichting vast ten opzichte van de plaatsruimte waar de kentekenplaat moet worden aangebracht ; deze inrichting moet zo worden geplaatst dat de invalshoek van het licht op het oppervlak van de plaat op geen enkel punt van het te verlichten oppervlak meer dan 82 * bedraagt ; deze hoek wordt gemeten ten opzichte van de buitenste rand van het lichtdoorlatende gedeelte van de inrichting die het verst van het oppervlak van de plaat verwijderd is . Wanneer een inrichting meerdere lichten omvat is dit voorschrift slechts van toepassing op het gedeelte van de plaat dat door het betreffende licht moet worden verlicht . De inrichting moet zodanig zijn ontworpen dat geen enkele lichtstraal direct naar achteren is gericht , met uitzondering van rode lichtstralen ingeval de inrichting is gecombineerd of gegroepeerd met een licht aan de achterzijde .

Of simpel gezegd Alle naar voren gerichte lichten moeten geel of wit zijn. Alle naar achter gerichte verlichting moet rood zijn, behalve het achteruitrijlicht.

Joey Voormolen

Kijk dat is een mooie strakke achterbumper, ik vind hem persoonlijk mooier als de v-style.
Dus ik zeg kopen maar ;)
Lowered M3C GT

Robin

Dat kentekenverlichting niet op de grond zou mogen schijnen is een fabel, mijn seat geeft me toch een bult licht achter me op de weg :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev