Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Hey Paul,

Nee, gaat niet terug. Dynamo blijft aan de andere kant zitten om plek vrij te maken voor de charger.. De waterpomp komt er ook niet tussen, hou dat lekker via de elektrische pomp..

Iemand nog een nieuwe waterpomp kopen? ;)


Dirk Kuipers

Waar zag je die dynamosteun liggen Paul? Ik heb nog even gekeken naar de foto's.. Maar volgens mij ligt er geen dynamosteun bij hoor..
Wel een waterpomp en ook een verkeerde oliepomp (zonder tandwiel, maar via riem).. Mijnes werkt op tandwiel vanaf krukas.. Maar nieuwe oliepomp met tandwiel heb ik inmiddels ook.

Paul

Haha, ik zie het nu, het is de oliepomp.
Ik keek verkeerd en dacht dat het de dynamosteun was. vond het al een beetje raar ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Marius.

Dirk dirk,
Ben zoooo benieuwd wat dat monster van jou zo kan gek :P
Keep up the good work!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

Toen de evo een nieuwe koppeling nodig had heb ik ook gekeken voor een Helix, maar gekozen voor een organische van Exedy. Maar beide merken zijn goed!
Ben je niet bang dat je koppeling een aan/uit schakelaar wordt met zo'n "paddle" koppeling? Al met al dit blijft een leukk project! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

#21
Thanks allemaal!
Ik verwacht met deze koppeling nog wel "normaal" te kunnen rijden..
Je hebt ze nog veel extremer.. Bijvoorbeeld zonder veren, etc..
Ik hoop alleen dat hij wel sterk genoeg is.. Dat is nog even afwachten. Maar als ik kijk naar een paar vrienden van mij die rijden soms nog gewoon met de standaard koppeling.. Dus je kunt altijd nog iets extra's uit een koppeling halen..
Deze koppeling kan tot 320 Nm met een piek naar 380 Nm.
Och we zie wel... En anders moeten er alsnog dubbele platen in.. :)

Dirk Kuipers


Dennis Postma

Je bent lekker bezig Marius. Mooie kont heeft je auto. Deed me gelijk denken aan mijn oude Megane. Alleen jij hebt net een iets andere bumper.  !-! _o_

matthew

Ziet er netjes uit Marius,dik achterkantje zo.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Thx allemaal!
Was nog best wat werk. Je denkt eigenlijk, ding past voor het spuiten, na het spuiten kwestie van monteren, maar helaas hij was iets vervormd door de warmte (daar lijkt het op) dus moest iets aangepast worden. De montagegaten iets uitgevijld zodat hij toch beter zat met minder spanning.
Het grootste werk was nog eigenlijk het verbuigen van de uitlaat zodat hij lager ging hangen :P
Uiteindelijk met pure mankracht verbogen, maar hij hangt nu wel goed! :)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996


Dirk Kuipers

Nog meer plannen nu? Sideskirts bijvoorbeeld? :)

Marius.

Ckers ckers, het probleem is alleen, geld :P
Kben student, in principe zonder werk, dus kmoet hier en daar het weten te redden van freelance opdrachten en sparen van stufi :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev