Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeremy

@Frank: misschien 2 domme vragen van mij: Er is een vrij hoge temperatuur nodig om de poedercoat vast te bakken... een motorblok word best warm, dus bak je het dan niet gewoon weer los als je motor een paar keer opgewarmd is? En vraag 2... heb je het gehele blok gedemonteerd en alle gaten gevuld met opvulmateriaal die niet gecoat moesten worden, zoals bijvoorbeeld de cilinders?
Heb een paar jaar terug door mijn werk veel met poedercoating te maken gehad en ook het proces te zien gekregen en uit die ervaring weet ik wel het één en ander erover, maar die 2 dingen ben ik wel benieuwd naar.

Rick Santbergen

Tja hebben die moeilijke vragen nut?

Het is toch al lang duidelijk dat Frank weer een verhaaltje verzint.

Xanquezer (Frank)

weenie,  heb het laten doen omdat ik geen oven heb ..   (ja n ding in de keuken :P )
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Jeremy

@rick: Daar heb je een punt inderdaad, maar zou zomaar kunnen dat ze een revolutionaire nieuwe techniek hebben uitgevonden waardoor poedercoaten gewoon mogelijk is zonder dingen te hoeven demonteren en dat op wonderbaarlijke wijze de poedercoat precies weet waar het wel en niet moet komen en dan ook nog eens bestand is tegen hoge temperaturen... zou toch geweldig zijn! Maar heb zo'n vermoeden dat het idd onzin is helaas ;)

Dirk Kuipers

Citaat van: Xanquezer (Frank) op 27 mei 2013, 19:44:37
weenie,  heb het laten doen omdat ik geen oven heb ..   (ja n ding in de keuken :P )

Ooh, maar ook zo'n ding uit de keuken kun je mee coaten hoor! ;)

Of je er vervolgens nog een pizza in wilt bakken betwijfel ik..


Heatzone (Mark)

Haha misschien heeft frank wel gewoon kvs afgetapt en vervolgens blok warm laten draaien, net zo warm tot het definitief verenigd is met het blok? :D

Christian de Vriend

Zo kan hij wel weer,bij deze weer ontopic  :police:
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Succes mt je koppeling christian.
Wanneer gaan de donkere koplampen er weer in?
Truckertje

Christian de Vriend

#9
Dat is iets waar ik nog hard over aan het twijfelen/brainstormen
ben ene kant staat het goed,andere kant wil ik deze koplampen
behouden omdat ze horen bij de 16v.

De opties die ik overweeg zijn:
oude H4 koplampen monteren
huidige koplampen blinderen (weet dat het niet mag officieel)
devileyes monteren (zwarte uitvoering)

Zwarte H4 lampen


De devileyes. (het zilveren randje laat ik dan wel meespuiten)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Karin


Christian de Vriend

Ik denk dat ik die H4 lampen er in doe,die heb ik toch al liggen.
die devileyes kan ik dan altijd nog aanschaffen...

geregeld  !-! :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Ik denk dat de rest ook genoeg zal kosten. Dit zijn dingen die later ook kunnen.

juul

 !-! Zou ik ook voor gaan. Lees wil ik ook, maar op het moment nog geen budget voor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev