Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Ik vind het wel netjes geworden.
Maar ik mis nu wel de groepsfoto.
Truckertje

Jeroen

Leuk, zet er even bij "klik op de foto voor meer informatie" of iets dergelijks.  !-!
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Edwin Postma

#317
Goed idee?

Als ik op de foto klik krijg Rogier zijn project pagina
Truckertje

Rogier

Citaat van: Dennis Postma op 31 juli 2012, 17:46:34
We zullen kijken of we nog details toe gaan voegen. We hebben het nu technisch voor elkaar. Het bestuur zal elke maand in ieder geval de auto van maand kiezen. Anders krijg je straks een forum vol polls.

Hoezo krijg je dan een forum vol polls, je houd gewoon 1 poll aan, die je elke maand kan hergebruiken ;)

En Edje, de groeps foto was toch al oud :P sommige auto's waren er allang niet meer, dit is toch elke maand vernieuwend en voor de onbekende "tuners" die we nog niet hebben zien op deze manier toch wel dat er genoeg mooie Megane's hier op het forum zitten !-!

Dennis Postma

Wat betreft de groepsfoto. Daar word nog over nagedacht. Tijdens de laatste RMC meeting in de Meern zijn er nieuwe groepsfoto's gemaakt.

Jeroen

Citaat van: Jeroen op 31 juli 2012, 18:19:08
Leuk, zet er even bij "klik op de foto voor meer informatie" of iets dergelijks.  !-!

Snel gedaan, top
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 31 juli 2012, 19:03:21
Hoezo krijg je dan een forum vol polls, je houd gewoon 1 poll aan, die je elke maand kan hergebruiken ;)

En Edje, de groeps foto was toch al oud :P sommige auto's waren er allang niet meer, dit is toch elke maand vernieuwend en voor de onbekende "tuners" die we nog niet hebben zien op deze manier toch wel dat er genoeg mooie Megane's hier op het forum zitten !-!

Citaat van: Dennis Postma op 31 juli 2012, 19:07:50
Wat betreft de groepsfoto. Daar word nog over nagedacht. Tijdens de laatste RMC meeting in de Meern zijn er nieuwe groepsfoto's gemaakt.

Volgens mij staat er toch echt een nieuwe groepsfoto op de Home page

Karin

Die zie ik nu ook maar nog niet de auto van de maand.

Dennis Postma

Hier doet ie het wel. Maar nog meer mensen die hier last van hebben?

Rohald

Hij doet het.
Alleen de groepsfoto heeft een scrollbalk aan de zijkant.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Die zit er bij mij niet.

Rick Santbergen

Staat je resolutie te laag of is het venster te klein.

Dennis Postma

Ik heb ook een scrollbalkje naast de groepsfoto als ik achter de pc zit. Op de tab heb ik 'm niet.

juul

Ik heb er geen scroll balkje zitten, maar kan dit niet te maken hebben met de grote van het scherm .

Rohald

Mijn laptop heeft een scherm van 18,4 inch en daar heb ik een scrollbar die misschien 1mm scrolt.
En op mijn gsm zie ik geen scrollbar. :huh:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev