Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Klopt, Dennis is er destijds mee bezig geweest.
Ik weet niet meer precies waar het ook alweer te vinden is...??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Klopt, ik had i.derdaad een kaart met google maps gemaakt. Binnenkort krijg ik een nieuwe ledenlijst van Christian. Ik zal eens zien of ik er dan weer een kaart van kan maken.

Rogier

Misschien is het iets om een ouderwetse parkeerplaats meeting te organiseren :P zoals de laatste keer bij AC restaurant in de meern ;) die vondt ik toen erg leuk en gezellig !-!

Edwin Postma

Zoiets is er inderdaad al via google.
maar zou niet weten waar het staat.
In het verleden had je een landkaart met alle provincies erop.
Deze kon je aanklikken en daar stonden dan alle leden uit die provincie.
Daar had ieder lid dan ook een eigen profiel met 5 foto's en de spec's. ;)
Die uit het verleden vond ik erg makkelijk en ook leuk om naar te kijken. o-)
Truckertje

Edwin Postma

Citaat van: Rogier op 12 april 2012, 15:33:10
Misschien is het iets om een ouderwetse parkeerplaats meeting te organiseren :P zoals de laatste keer bij AC restaurant in de meern ;) die vondt ik toen erg leuk en gezellig !-!
Altijd leuk die parkeerplaatsmeetings.
Truckertje

Stefan

Edwin,

Ik weet wat je bedoeld met die landkaart met provincies.
Dat was idd een mooi overzicht en handig om af en toe eens in te zien.
Maarja, hoe maak je zoiets dan he..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Dat durf ik je niet te zeggen.
maar het was overzichtelijk. o-)
Truckertje

Joey Voormolen

Ja die meeting vond ik toen ook heel erg geslaagd rogier, met een leuke foto shoot erbij.
aangezien we steeds meer fotografen erbij krijgen, dan ergens in de buurt waar je leuke foto's kan trekken.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Het is inderdaad een (meeting)idee waar we ook regelmatig nog over praten. Maar zoals Joey eigenlijk al een beetje aangeeft willen we er iets bij doen zoals een fotoshoot of iets dergelijks en indien mogelijk een clubsponsor uitnodigen. Wie weet komt het er nog es van. Het idee is in ieder geval niet vergeten.

Rohald

Wat ik eigenlijk toch nog mis op de homepage (ondanks dat ik er zelf nooit op zit) is het promotiefilmpje van Benjamin.
Is misschien toch wel een extra kijkje binnen de club voor nieuwe bezoekers.

En misschien een nieuwe groepsfoto. Die misschien zondag (met z'n grote opkomst !-!) wel gemaakt zou kunnen worden.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma

Dat filmpje is van vorig jaar. Het zou inderdaad ook een prominente plek krijgen op de.site maar daar is het helaas niet van gekomen. Zondag zal er ook door ons zelf gefilmt worden, o.a tijdens de rit van Barneveld naar Nijkerveen, maar ook in Nijkerkerveen. Foto's worden er uiteraard ook geschoten.

Rogier

Dan zou je het filmpje van Gronau erbij in kunnen zetten ;)

Dante

Naar aanleiding van een opmerking van Dennis in een Verkoop topic: Zou het niet handig zijn om daar te kunnen reageren? Vragen te stellen & zo..? Nu moet alles per PM & ik kan me voorstellen dat sommige vragen meerdere malen gesteld worden. Dat zou afgevangen kunnen worden door te mogen reageren :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Er loopt momenteel een pilot. Zoals je wellicht gemerkt heb kun je in de gezocht topic's wel reageren. Bij de eerst volgende bestuursvergadering wordt besloten of dit ook wordt uitgesmeerd over het verkoop topic.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Even uitleg daar over.
Voorheen kon dit ook Dante,maar door de leden toen is er teveel zinloos gekletst en meningen gegeven in het verkopende gedeeldte waardoor het onoverzichtelijk werd en de verkoper er niks mee kon en daarom is alles toen op slot gezet,en kon het alleen nog via pm en mail.

Met het gevraagd topic draaien we nu idd een pilot,om te zien of het nu weer beter gaat.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev