Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Bij teambulding bedoel ik te zeggen dat je niet alleen of met zijn tweeën iets onderneemt maar zuiver als kleine gemixte groepjes want veelal zoekt de zelfde groepering elkaar weer op waardoor nieuwelingen het nakijken hebben, juist dit geval moet je af en toe doorprikken om een club gevoel te behouden want niet ieder past zich even makelijk aan of gooid zich in de groep ;)

matthew

Doe een voorstel Roy,

Ik weet dat Jan van Heteren een hele mooie teambulding meeting had georganiseerd,leasergamen in het bos in Dalfsen geloof ik.
We hadden het weer toen ook erg mee en was een fantastische dag.
De een vind zulke meetings leuk de ander niet,daar blijf je ook mee zitten,je kunt dus niet iedereen het naar de zin maken elke meeting.
Verder dien je open te staan voor de nieuwe leden,echter zullen nieuwe leden ook iniatief moeten tonen om zich bij de meganeclub thuis te kunnenvoelen,het komt natuurlijk nooit aanwaaien.(dat is trouwens nergens mee).

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op  4 augustus 2011, 23:07:42
Doe een voorstel Roy,

Ik weet dat Jan van Heteren een hele mooie teambulding meeting had georganiseerd,leasergamen in het bos in Dalfsen geloof ik.
We hadden het weer toen ook erg mee en was een fantastische dag.
De een vind zulke meetings leuk de ander niet,daar blijf je ook mee zitten,je kunt dus niet iedereen het naar de zin maken elke meeting.
Verder dien je open te staan voor de nieuwe leden,echter zullen nieuwe leden ook iniatief moeten tonen om zich bij de meganeclub thuis te kunnenvoelen,het komt natuurlijk nooit aanwaaien.(dat is trouwens nergens mee).

Matthew ik wil best een voorstel doen maar wil niet telkens het tauw trekken, anderen moeten ook hun kansen criëren anders zou het plezier er gauw af zijn en dat moeten we juist niet hebben! toch?

matthew

Tja het blijft altijd wel iets.
Ik ben al vele jaren lid en heb net als een aantal anderen,eigenlijk elke soort meeting wel meegemaakt,dus voor ons kan het niet wat nieuws zijn,echter kwamen er in die oude tijden ook veel meer mensen af op zulke meetings,en dat is de laatste jaren toch wel minder geworden is al gebleken.

Des al niet te min blijf ik er wel voorstander van zulke meetings te organiseren,ik vind ze wel leuk.
We wachten anders nog wel af.

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op  4 augustus 2011, 23:34:34
dus voor ons kan het niet wat nieuws zijn

Schreeuw nooit te hart van de daken, want voor je het weet zeg je wat anders ;) :D :?

matthew

ben benieuwd sta er open voor in ieder geval.

Benjamin Renon

#111
Begin van het jaar was er een perfecte gelegenheid tijdens het paintballen. Daar stonden we in teams tegenover elkaar. Maar als er dan weinig mensen komen, dan houdt het ook snel op. ;)
We staan in ieder geval open voor suggesties qua meetings, mocht iemand die hebben. Alleen Hebben we daar een ander topic voor.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op  5 augustus 2011, 06:50:50
Begin van het jaar was er een perfecte gelegenheid tijdens het paintballen. Daar stonden we in teams tegenover elkaar. Maar als er dan weinig mensen komen, dan houdt het ook snel op. ;)

Jammer kon ik toen niet v/d gelegenheid gebruik maken, de reden was bekent al was ik wel op de leden vergadering aanwezig ;) Tevens gaan mijn gedachten er wel weer op uit om in 2012 'n toertocht te organiseren in de regio Flevo "een bollenroute met als afsluiting voetbalgolf" :P 8)

Rogier

En wat gaat er met de ideën gebeuren ? aangezien er een vergadering is geweest :P

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Even geduld. Van de hele bestuurs vergadering komt een verslag online. Hier komen de ideeen ook in terug.

Rogier

Ik ben gewoon nieuwschierig :D


Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  8 augustus 2011, 14:04:00
Even geduld. Van de hele bestuurs vergadering komt een verslag online. Hier komen de ideeen ook in terug.

Hoe lang laten jullie ons nog wachten :?

matthew

Gewoon rustig afwachten,als je wilt jagen moet je naar het bos gaan.

Wij werken ook nog gewoon overdag en willen geen haastig afgewerkt verslag er neer zetten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev