Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Het is een hoop geld maar uiteindelijk heeft het ook een stuk meerwaarde voor mij. En voor mij geldt ook dat als ik een goedkope aanschaf en het is niet naar mijn zin is dan heb ik er ook niets aan. Hoe een ander er over denkt dat weet ik natuurlijk niet.

Het is in ieder geval goedkoper dan een garage. Dat kost bij mij 105,-- euro huur p/m

Rogier

als ze zo duur zijn hoef ik hem niet :P

paikey

die van conrad en halfords zijn qwalitatief een heel stuk slechter,bij het minster of geringste stukje wind is die van mijn al gescheurd.
Heb nu idd zo'n "wat duurdere" en dat is wel goed spul.
ook die van conrad zijn niet waterdicht,al staat dat er wel op......

juul

Er staat ook dat ie niet geschikt is voor cabrio daken 8)7

Dante

#94
Die buitenhoezen niet nee, maar ik zag dat ze wel binnenhoezen hebben mocht je over een garage beschikken 8)7
Hier & hier (Volgens mij alleen oldtimers, maar goed... Voor de prijsindicatie ;)) nog meer prijzen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

ik heb er wel 100euro voor over,het behoud voor een deel de auto tegen
de elementen,en zoals karin al zei,een garagebox is vrij prijzig.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Over prijzen heb ik geen weet maar zou het misschien een toegevoegde waarde geven om 'n sponsornaam en het RMC logo aan te brengen :? Tevens zal 'n grotere afname meer korting moeten geven ;) toch o-) (dus dan zullen de prijzen ook kunnen inzakken) _o_

Christian de Vriend

als de toevoeging van sponsoren invloed heeft,mag de helemhoes vol zitten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op  3 augustus 2011, 00:09:13
als de toevoeging van sponsoren invloed heeft,mag de helemhoes vol zitten.

Behoud het wel in thoom, het is geen kermis atractie die de aandacht moet op moet eissen voor criminaliteit ;)

Christian de Vriend

Citaat van: Coup a One op  3 augustus 2011, 00:28:06
Behoud het wel in thoom, het is geen kermis atractie die de aandacht moet op moet eissen voor criminaliteit ;)

klopt helemaal,maar reclame kan elegant op de hoes gedrukt worden,ipv dat je auto door ISS gesport kan worden van een baan rond de aarde.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Jammer dat het dan niet voor een cabriodak is, dan moet ik toch op zoek naar iets anders. Wilde het juist daarom aanschaffen. Scheelt voor de wintermaanden toch als hij stilstaat (al is dat niet heel veel) omdat ik er toch dagelijks mee rij.

Dennis Postma

Maar zijn er misschien nog andere ideeën? En dan bedoel ik niet alleen voor clubartikelen, maar ook gewoon voor de club in zijn algemeen. Aangezien we zondag bestuursvergadering hebben is dat juist de kans om het er eens over te hebben natuurlijk.......

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  3 augustus 2011, 14:31:49
Maar zijn er misschien nog andere ideeën? En dan bedoel ik niet alleen voor clubartikelen, maar ook gewoon voor de club in zijn algemeen. Aangezien we zondag bestuursvergadering hebben is dat juist de kans om het er eens over te hebben natuurlijk.......

Om de slag van groep'svorming te doorbreken zal men eventueel 1x per jaar een andere meeting kunnen organiseren, d.m.v teambulding ;) En daarnaast vindt ik dat er eens gekeken moet worden hoe je de club uitstraling wild geven naar de buitenwereld want alleen d.m.v flyeren komen we er niet mee :neen: (de huidige flyers berusten teveel op show en niet op de alledaagse renault megane) _o_ ;)

Rogier

Roy, de club is al een tijdje bezig om de presentatie te optimaliseren. Alleen zijn er nog externe factoren, waar de club ook afhankelijk van is.

Dennis Postma

Je hebt gelijk wat de flyers betreft. Echter willen we eerst de huidige voorraad op hebben voor dat we nieuwe laten maken.

Het promoten van de club komt eigenlijk bijna elke vergadering wel een keer ter sprake.

En wat bedoel je dan met een andere meeting? We proberen namelijk elk jaar wel wat variatie te bieden. Sommige meetings komen elk jaar wel terug zoals de toertocht(en) bijvoorbeeld. Men is daar over het algemeen altijd enthousiast over en de opkomsten zijn meestal goed te noemen bij deze tochten. Plus dat we daarnaast op die manier ook echt even met de Megane's bezig zijn.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev