Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marius.

Het stroom "uitval"  ben ik waarschijnlijk zelf achter gekomen. Het is niet zo dat ik helemaal geen stroom heb, kan auto namelijk gewoon openen, binnenverlichting gaat aan, MAAR zodra ik op contact zet valt alles weg, sleutel er weer uit en binnenverlichting gaat weer aan.
Wat blijkt nou, me ECU zit niet goed aangesloten, heb echt met heel wat kracht dat ding moeten aanduwen voordat die grote stekker *click* zei.
Kdenk dat dat probleem daar lag/ligt.
Kmeld het Maandag alsnog wel want dit betekend dus ook dat hij door hobbels/drempels los schiet en dat is niet de bedoeling :P
Vind ook dat hij soms een raar "zuig" geluid maakt op het moment dat ik hem start, alsof hij heel snel en heel kort een flinke stoot lucht nodig heeft, klinkt heel apart.
Mjah daarvoor gaat ie ook voor grote beurt!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Waarom custum laten maken? Je kunt de achterkant toch ook gewoon zwart spuiten?
Dat hoeft niet zoveel te kosten.. ;)

Ik vind het ook het mooist als de achtergrond zwart is.. heb dat ook met mijn kop en achterlampen.. Heb de knippers in mijn spiegel toen gewoon zelf zwart gemaakt van binnen. Ziet er veel mooier uit vind ik.
Zie pagina 5 van mijn projecttopic maar eens:




EDIT: excuses.. ik had dit in het verkeerde topic geplaatst..

Marius.

Om ook even voor de rest die dit leest duidelijk te zijn, aangezien die mijn PM niet kunnen lezen :P
Het custom laten maken houd in dat ik de mistlamp kapjes blank wil hebben zodat je de behuizing kan zien. En deze dus zwart zijn, het idee van jou spiegel voorbeeld ^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

En ik denk dat als je dat voor elkaar krijgt, dat heel erg vet gaat staan! :)

Marius.

Ja ik dacht probeer is wat anders dan het cleanen ^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers


matthew

Goedzo Harm,zo zijn je veranderingen aan de autooverzichtelijker en makkelijker terug te zoeken.

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Tim

Mooie wagen Harm !-! Ben benieuwd naar de looks met het spoilertje...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marius.

@Colima
Zucht die mooier voorbumper... Ik wil ook! :P
Mooi waggie hoor :)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rick Santbergen

@ Colima leuk om je auto nu ook in projectpagina te zien!

Zal hem van de zomer eens een keer goed bekijken! --

Marius.

Lammert, wat issie nog mooi geel onnie :O
Ik zit er serieus aan te denken (mocht ik een geldboom vinden :P) de hele auto over te spuiten, hij begint echt dof te worden en heeft blanke lak schade :neen:
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Lammert

Citaat van: Marius. op 27 januari 2010, 20:43:54
Lammert, wat issie nog mooi geel onnie :O
Ik zit er serieus aan te denken (mocht ik een geldboom vinden :P) de hele auto over te spuiten, hij begint echt dof te worden en heeft blanke lak schade :neen:
haha ;d mooi geel is niet lelijk , van het zomer ff achterbumper overspuiten , maybe booskijkers erop
tuning is an art

Alex Verloop

Zullen je op Drachten gaan zien dit jaar dan gok ik ;)

Keep going

Dirk Kuipers

Cool! Ik hoop eind dit jaar klaar te zijn.. Misschien kan ik er de laatste keer ook wel bij zijn, staan er twee meganes aan de streep! haha!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev