Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Joey Voormolen op 14 januari 2010, 18:22:25
Ja dat zijn mooie setjes velgen.
Ik heb zelf ook 7j dan kan die lager he
Of anders moet je 16 nemen dan kan je wel breder gaan denk ik.

Auto mag (helaas) niet meer lager komen te liggen.
Ik kan nu nog net bij mijn vriendin komen, maar scheelt geen centimeter meer bij sommige drempels.
Nadeel van drempels bij éénrichtings-straten, je kan er niet schuin overheen want aan beide kanten staan auto's geparkeerd.

Rogier

die bumper van carfantasie komt denk niet mooi over 1 met de voorkant wat is dit toch lastig het voordeel is uiteraard wel dat ik nu een dubbele einddemper heb en andere velgen maar wel jammer dat deze pakket er al onder heeft gezeten

Joey Voormolen

#77
@ Wrecked
JA dat is lastig ik ken het zelfde verhaal, anders nieuwe vriendin zoeken hahah :D nee geintje

@ rogier

Ja waarom is dan toch ook je kofferklep gecleane dan had je die bumper er al lang onder kennen hangen ahah ;)
Nee dan weet ik het ook niet, succes komt vast wel goed ;)
Lowered M3C GT

lúk

@Wrecked

nice ride  !-! 

maar dat blauwe turbomonster  bevalt me zeker wel dik dingie 8) :q

Joey Voormolen

@rogier

Bij projecten topics pagina 2 staat fabian van e graaf ofzo die achterbumper is ook heel gaaf vind ik.
Die staat ook netjes bij de voorkant en hij heeft een uitsparing voor je kenteken.
Lowered M3C GT

Rogier

joey dat is inderdaad een hele mooie bumper, ik heb hem ook gevonden op internet alleen dan komt ie uit polen weet niet of dat zo verstandig is :P ze weten me adres ik zet hem op me auto volgende dag is me auto foetsie hahaha of gestript hahaha

toch ga ik even een prijs opgave opvragen ben wel benieuwt na de prijs en ik zag dat fabian hem uit engeland heeft gehaald daar kan ik hem tot nu toe niet vinden :( en misschien kan de man waar ik zaterdag heen ga hem voor me bestellen

matthew

@Wrecked,  leuk dat je het allemaal even in een project pagina hebt gezet.

Nice ride you have Y

Joey Voormolen

Heey Rogier bij ebay co uk  staat die nog te koop.
Als je bodykit megane coupe intoets staat die als laatste ertussen hoop dat het nog wat word.
Lowered M3C GT

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

lúk


Lammert

#85
jah klopt :D  heel toevallig kwam ik dirk ook nog tegen in Leeuwarden bij de mediamarkt vanmiddag :D alleen hij was niet in zijn megane :(
tuning is an art

Dirk Kuipers

En jij wel! Blijft mooi, zo'n geel monster zien rijden!
Kwam er ook nog een blauwe tegen met velgjes..

lúk

ja dirk hoe staat het met die van jou 8)7 al best lang geen fotos meer gezien o-)

Dirk Kuipers

Rustig allemaal onderdeeltjes aan het verzamelen..
Steuntjes schoonmaken en spuiten, etc etc..
Morgen het huis van de koppeling schoon en spuitklaar maken zodat die er ook weer fris uitziet..

matthew

Goed te lezen Marius dat je ook aandacht besteedaan de technische kant van de auto,dit vergeten mensen nog weleens en er is niks belangrijkers voor de auto als een goede technische staat.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev