Advertenties


2.0 16V RMC Coach uit 1996 Phase I GEFIXT

Gestart door Marius., 21 mei 2009, 23:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M@ttie

Zoals ik eerder omschreven heb is de start onderbreker er uit te programmeren!! Dus als je een computer van de sloop haald kan dat geld schelen maar je moet ook rekenen dat het eruit halen van startonderbreker ook euros kost.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Marius.

Ok hartstikke bedankt voor de info M@ttie :)
Dan word het zoeken, of geluk hebben met die van Paul!

De monteur kan er iig met een doorlus voor zorgen dat de pomp WEL stroom krijgt en dat ik iig even kan rijden.
Dan kan hij mooi naar garagebox van een vriend en gaan we de remklauwen spuiten :q
Aangezien hij toch niet "goed" rijd kan dat wel :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Ik heb hier ook nog een 2.0 16v (uit '98) computer liggen..

Marius.

Ja die reactie had ik al wel verwacht :q
heb namelijk je hele project gelezen en je hebt een DTA systeem dus :q
Ik weet alleen niet of die van 98 "compatible" is?

Iig bedankt!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

M@ttie

als je nou even de nummers van je rekeneenheid post , kunnen ze even kijken he...
anders wordt het lastig...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Marius.

mag wel iets vriendelijker? ik weet toch niet dat dat soort dingen nodig zijn... (heb in vorige post ook gevraagd wat ik op moest zoeken)

mjah het geluk lacht me weer iets toe, monteur was dus bezig een poging te doen de pomp de computer te laten omzeilen en gewoon aan te gaan, en kwam erachter dat met 12V op de pomp, de pomp alsnog niks deed..
hij heeft daarbij het vermoeden dat de foutmelding in de computer een verkeerde is en dat de pomp gewoon stuk is.
dus maandag is de pomp binnen en is het even uit proberen.

groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Robin

Als jij met rechtstreeks 12V op de pomp nog niets hoort is er grote kans dat idd je pomp kapot is, tenminste, dat klinkt mij wel logisch in de oren :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Beste mensen,

Het is opgelost, het was gewoon de brandstofpomp, dus ook het bokken en slechte starten was hier allemaal aan gerelateerd, hij loopt weer als een zonnetje!!!

Voor de mensen die mijn topic hebben gevolgd, hoop voor jullie dat het net zoiets "simpels" is!!

Mvg
Marius
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996


Marius.

rijd ie eindelijk weer :q
staat ie direct weer op bokjes :q

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Robin

Goed om te horen dat hij het weer doet :) Veel plezier ermee :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

#71
Mooi dat ie het weer doet Marius en dat nu alle problemen hiermee opgelost zijn. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev