Advertenties


2.0 16V RMC Coach uit 1996 Phase I GEFIXT

Gestart door Marius., 21 mei 2009, 23:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Dat weet ik.
Wat is hiermee je punt?
Controleren, doormeten?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

nou we hebben het punt bereikt(ook die zekering gecontroleerd trouwens) dat we de auto gaan slepen naar een renault dealer kunnen niets meer bedenken wat we zelf zo kunnen controleren
helaas wss redelijke kosten, mjah dan ist ook gefixt
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Ep Woody

Corrosie in stekkers, massa niet goed, slechte bekabeling, maar ik gok een van de eerste 2.

5v lijkt me ook wat weinig voor de pomp om lekker te kunnen werken. Je had nog even rechtstreeks 12v op de pomp kunnen zetten om te checken of die het goed doet.

BadEend

Citaat van: subzero op 13 juli 2009, 21:14:51
Benzinepomp misschien eens testen op werking/opbrengst. (hoofdstuk 13, pump flow) klik

Heb je misschien de rest van het werkplaatshandboek ook online?


Marius.

subzero, duizendmaal dank!!

EDIT: jippi me 200e bericht :q (nu denken jullie faal  8)7 )
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

eindelijk tijd gehad dit weekend (gisteren) om de auto naar een garage te slepen, nu maar afwachten of hij wat vind
houd jullie op de hoogte!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

nou dat was het dan...
op het moment lijkt het er heel veel op dat het de computer zelf is :(
de monteur zal vanavond nog iemand erbij halen om hem nog eens na te kijken...
Dus mijn vraag aan jullie: is het mogelijk een computer van de sloop erin te zetten en daarnaast hebben jullie in de buurt renault's op de sloop staan? Ik heb namelijk paar weken geleden voor een ander onderdeel 7 slopen hier gebeld, geen een had een megane uit 96 staan.

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

is niet uit te wisselen dit in verband met de startonderbreker die in de computer zit,anders moet je de 2 sleutels en noodcode ook heben van die auto,en je kunt niet testen of het werkt dus dat wordt een nieuwe helaas.

Paul

Ik heb hier een 16v computer liggen, maar daar kun je denk ik niks mee.
Ik heb ook nog wel wat kleine 16v onderdelen liggen
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

M@ttie

De computer is wel degelijk uit te wisselen als je eerst de startonderbreker er uit laat programmeren....
Ik kocht zelf een megane met een defecte startonderbreker, de code die renault in de server had staan was niet de goede met als gevolg dat ik me sleutels niet in kon lezen, dus het was of 2 nieuwe sleutels/ uch / en computer of de startblokkering er uit programmeren.
Dit kan je laten doen bij www.actronics.nl
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

arrycoupe

Heb op het werk ook wel eens zo een klacht gehad en dit zat dus in de constante voeding van de rekeneenheid inspuiting ...
Proberen deze draad te zoeken in het schema en dan kijken wat hij doet als je er + 12v opzet ..
Zou het schema zo voor je willen opzoeken voor je maar heb nu vakantie ..
De klacht bij deze auto was wel wat anders was namelijk dat de auto helemaal niet meer aansloeg.
En lampje startblokkering knipperde ook tijdens starten .
misschien dat dit het is ...?

Veel sucses en we horen het wel ..

Mvg..


Marius.

bedankt voor de reacties, het is nog even afwachten, nog geen nieuw contact gehad ivm drukte op eigen werk.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

@ Paul

Zou je mij kunnen mailen met wat meer informatie en specificaties. Ook over de andere onderdeeltjes die je hebt liggen, wie weet zit er wat tussen.
@ de rest

Het is definitief de computer, alleen hoor verscheidene berichten of het nou mogelijk is hem te vervangen of niet...
Hoop van wel anders is het dus eigenlijk einde oefening..?

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev