Advertenties


Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

freek

net als vorig jaar denk ik. alles wordt prima aangegeven.

en peter gelukkig komt het volgend jaar gwoon goed.

alex en mariska goeie zaak dat jullie des on danks toch heen gaan. ik ben er tegen elf half twaalf morgen. en zal wel ff naar jullie toe komen hoor ;)
only men of stihl

Marissie

ik zal er rond 12 uur aanwezig zijn want kan niet eerder gebracht worden... me pa heb vanavond nacht dienst.. zie je morgen

Decepticon#1

Over het algemeen ben ik iemand die zijn snater weinig houdt, maar vanmiddag lukte het AVMJ dan eindelijk ...ik was even stil...    (wat zullen mensen daar blij mee zijn geweest). Want daar stond mijn wagen dan toch! Inclusief carbon kofferklep, carbon dak en carbon (split) hood. Wegens trieste omstandigheden was het werk aan de auto een aantal weken geleden in 1 x stil komen te liggen. Geen Race Expo en überhaupt...hoe en wanneer nu verder?

Maar in de afgelopen weken had AVMJ met alles en iedereen weten te regelen dat hij de wagen af kon maken in het trouwe klushok. Ik had ondertussen wel mijn vermoedens, maar dit durfde ik toch niet (hardop) te denken. En toch was het zo. 'You've officially been pimped' zei hij met een grote grijns op zijn waffel en de sleutels wapperend voor m'n neus. Wat een gave verrassing!

Ik ben er nu nog steeds een beetje stil van en wil iedereen bedanken die heeft meegeholpen (familie, vrienden, clubgenoten etc.) voor deze enorm gave verrassing. Maar boven alles wil ik Alex bedanken...je hebt een gouden hart kerel...(en dan word ik nu toch weer even stil)....thanx mate...





lúk

hij stond er mooi bij peter !-!
ik vond het erg gezellig vanmidag zeker voor herhaling vatbaar ;)
morgen zal ik even mijn fotos van de expo posten :q

Benjamin Renon

Hij staat er goed bij hoor. Reactie is precies zoals ik verwacht had van je... Het is lastig als je niet hardop kunt zeggen dat er alsnog een andere auto staat naast die van Mariska.

Maar mooie tribute voor je maat. !-! Zie de foto staan. Alex je hebt zo te zien erg goed werk geleverd.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Cijs

ik wist het ook al even;

echte vriendschap......heel tof Y

Dirk Kuipers

Mooi dat het in goede aard is gevallen Peter!!
Krijgt Alex waar voor zijn werk.
(y)

Ik kom morgen even langs!

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jan van Heteren

Meganomaniac

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

harm

respect man  !-! , sorry  dat ik er gister niet kon zijn m'n bezoekje aan de oosterburen duurde toch wat langer als gedacht,
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

paikey

Wat ziet die auto er strak uit zeg!
Egt een hele mooie actie en egt mooi werk geleverd alex !-!
Beetje jammer dat het voor mijn zo ver rijde is :(

Joey Voormolen

Zo dat is echt super actie staat hem goed dat carbon met  het groene !-!
Wel super van die alex !-! :)

Wil wel wat meer fotos zien.
Lowered M3C GT

freek

het was zeker een mooi moment. eerst snapte ik er niks van toen ik alex aan de lijn kreeg maar later werd me alles duidelijk. ik was bij de onthulling en wasg erg mooi om te zien hoe mensen overrompeld kunnen worden. en dat er tegenwoordig nog steeds mensen zijn die zoveel voor een ander over hebben.

alex respect

mariska ook jou auto stond er piekfijn bij erg mooi gedaan. en die fotoshoot die komt vant zomer wel hoor  ;)
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev