Advertenties


Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

#90
Idd de vraag vanuit de organisatie of we toch nog niet een 2e auto hebben...iemand? Er zit dan wel de maar aan dat de wagen er vrijdagavond moet worden neergezet tussen 17:30 en 21:30. En de wagen kan pas zondag na 18:00 weer terug. Dus overnachting (of vervangend vervoer) moet worden geregeld.

Michel zou er al staan maar die kon ook alleen op zaterdag komen, dus no go. Paikey niet....iemand anders?

freek

men dis niet best jongens. ik heb al zitten piekeren hoe ik het kon regelen. maar kom er echt niet uit. misschien dat ik nog op een idee kom, maar denk niet dat het wat wordt met mijn zwarte.

straks mogen we volgend jaar niet eens meer komen.
only men of stihl

Decepticon#1

Citaat van: freek op 19 februari 2009, 20:27:52
men dis niet best jongens. ik heb al zitten piekeren hoe ik het kon regelen. maar kom er echt niet uit. misschien dat ik nog op een idee kom, maar denk niet dat het wat wordt met mijn zwarte.

straks mogen we volgend jaar niet eens meer komen.

Dat valt waarschijnlijk wel mee...trust me!

Jan van Heteren

Dan zou ik het netjes melden aan de organisatie dat de meganeclub dit jaar er niet komt te staan...
1 auto heeft geen zin.. :neen:
Meganomaniac

rs50jochem

Hoezo, er zijn ook individuele aanmelders dus waarom kan wegens onvoorziende tegenslagen de Meganeclub niet met 1 wagen komen.?

Alex Verloop

De Meganeclub gaat er gewoon staan. Beter één dan geen! En daarbij... 1 cabbie + een blokkie  :D.

Ik ga gewoon, al staat me blok er zonder megane ernaast  o-)

Decepticon#1

Citaat van: Jan op 19 februari 2009, 21:10:43
Dan zou ik het netjes melden aan de organisatie dat de meganeclub dit jaar er niet komt te staan...
1 auto heeft geen zin.. :neen:

Ik heb vanavond nog contact gehad met de organisatie. Ze vonden het erg jammer dat we zoveel pech hadden, maar ze zouden wel iets regelen. Komt wel goed. Heb gezegd dat ik het erg betreurde dat het zo gelopen was. Verder zijn we (als club) nog steeds welkom op het event (en volgende!)

Dirk Kuipers

Ik snap dat het voor de meganeclub niet een goede zaak is dit, maar geloof me, ik ben er zelf nu ook goed ziek van.
Ik heb afgelopen zaterdag, zondag, maandag, woensdag en donderdag de complete dag aan de auto gewerkt en hij leek echt klaar te zijn. Wat er nu weer loos is weet ik niet, maar als het de moeite was geweest hem er naartoe te slepen had ik dat zeker gedaan (refererend naar vorig jaar).
Mijn auto is echter sinds vorig jaar FEC niet meer gewassen, hij is qua bedrading een dikke rotzooi (zowel in de auto als onder de motorkap), en ligt na gistermiddag weer helemaal uitelkaar.
Om hem weer showwaardig te krijgen heb ik meer dan één dag nodig. De planning was gisterochtend voor de apk te gaan (of ik hem nu wel of niet zou halen, daarna verder gaan) en dan de auto binnen inelkaar te zetten zodat ik hem vandaag had kunnen poetsen en ontvetten.

Toen ik gisteravond naar huis ging kwam ik al allemaal getunde auto's tegen en kwam de stig ook nog langsscheuren in een porche. Geloof me, dan begint het helemaal te kriebelen en voel je je nog "###ter"..

Ik ga me vanaf nu niet eerder meer opgeven voor een meeting voordat de auto gewoon bij mij onder de carport staat en ik er al gewoon mee heb gereden.
Nogmaals mijn excuses.

Decepticon#1

Shit happens Dirk en jij hebt je portie ondertussen dubbel en dwars gehad. Kop op, hij komt wel af!

Alex Verloop

het blijft spijtig Dirk, maar.... zoals ik je al had gezegd.... shit happens. Komt inderdaad wel zwaar aan dit, vooral zo in de laatste dagen als je er gewoon vanuit gaat dat alles werkt.

Nogmaals succes met de allerlaatste loodjes! We spreken elkaar van het weekend!

Michel Cijs

volgens mij komt het allemaal wel goed as weekend Y

harm

ik kom zowizo langs, hoe laat weet ik nog nie, maar ik kom :P even bijkletsen en dan weer naar huis 8)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Kenny Mattheus

Ik kon dit weekend ook niet, anders had ik het gedaan.
Bumper vooraan hangt nog los en wil de koffer nog in orde.
Dit alles ga ik dit weekend doen omdat ik me al opgegeven heb om volgend weekend de nog openstaande plaatsen samen met men broertje op te vullen.
Natuurlijk wel spijtig van dit weekend, maar denk dat het voor ons ook een beetje ver is om dagelijks over en weer te rijden.
Heb het 1 keer met Gent gedaan en dit was al redelijk zwaar, laat staan naar Leeuwarden...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

lúk

ik en marielle komen morgen ook eve buurten.denk er rond urrtje of 12 wel te wezen hoop ik teminste ;)
weet iemand waa rik goed kan pakeren als bezoeker (dirk)  ;) zie jullie morgen wel !-!

Dirk Kuipers

Bij het fec zelf kun je wel parkeren (wel betaald).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev