Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RENAULTJE

Citaat van: Christian de Vriend op 25 januari 2016, 10:27:33
hier nog 1,en hij is blauw..
Citaat van: Fubar (Marcel) op 25 januari 2016, 09:24:05
Ik heb nog ergens een (linker) spiegel liggen. Ik d8 van een Megane. Als ie past mag je 'm gratis !-! hebben (wel evt. verzendkosten).

Bedankt beide voor jullie's aanbod, ik heb gisteren een nieuwe besteld want de oude is zodaandig gebroken dat er een hele nieuwe op moest komen, helaas moet de spiegel ook nog opnieuw worden gespoten, dus ben straks ongeveer 650,- Euro kwijt. Ik heb vandaag overigens de Politie gebeld en ook meteen aangifte gedaan, volgens de Politie zou er zeker sprake van zijn voor Haterij/Jaloezie, omdat het weekend's in de nacht is gebeurd ga ik deze zaterdagnacht en zondagnacht in m'n auto slapen om zo wellicht de dader te betrappen op zijn/haar daad. Ik mag het niet zeggen, maar de dader kan van mij de koevoet in de keel krijgen (Doe ik natuurlijk niet echt) maar zulke woede heb ik.....Heb er veel geld aan uigestoken en dan kijg je ook nog dit...
Was getekend door Remco Aka Renaultje

JasperBreda

Cameratje erin of van buiten er op richten geen idee? Dan heb je 100% bewijs...

RENAULTJE

Citaat van: JasperBreda op 25 januari 2016, 13:44:42
Cameratje erin of van buiten er op richten geen idee? Dan heb je 100% bewijs...
Ik woon nog thuis bij m'n ouders in, en m'n ouders willen geen camera's aan het huis. Mischien klinkt dit ver gezocht, maar mocht er weer een venieling aan m'n auto komen, dan plaats ik dure beveiligingscamera's in m'n auto.....Maar dat is juist voor mij weer een duur geintje! 8)7
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Rogier

Dat noemens ze dan onrechtmatig verkregen bewijs en zal dan niet rechtsgeldig zijn om het te gebruiken, voor jezelf is het dan wel erg makkelijk natuurlijk :q.

Ik heb het ook 1x mee gemaakt met mijn vorige megane, ik sliep de eerste nacht in mijn vriendin haar nieuwe woning (toen des tijds) ik was er al niet happig op en me voorgevoel werdt werkelijkheid toen ik de volgende morgen de gordijnen open deed en naar de auto keek.

Helaas heb je altijd dit soort volk er tussen zitten, en doe je er niks aan.

Je hebt toch een fonds waar je misschien kan aankloppen? en een spiegel spuiten zal waarschijnlijk niet zo duur zijn aangezien een achter bumper spuiten mij maar 200,- koste.

Ik zou zelf wachten met het onderdeel spuiten tot dat je meer dingen hebt om te spuiten ;)

In iedergeval succes met de afhandelingen.

JasperBreda

Filmen is nooit onrechtmatig! Eerste wat een agent vraagt bij een aangifte... Zijn er beelden?

Christian de Vriend

klopt,officieel mag men geen openbare weg filmen,maar ze zijn maar al te blij wanneer men
beelden heeft van een voorgeval,want dan mag het wel (van hun)

wij installeren camera installaties,en we hebben nog nooit klachten gekregen,of verzoeken
om de cameras van de openbare weg af te laten kijken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

jarno27

1ste dag in 2016 dat ik met open dak heb gereden was lekker !-!

RENAULTJE

Citaat van: Rogier op 25 januari 2016, 16:57:10
Dat noemens ze dan onrechtmatig verkregen bewijs en zal dan niet rechtsgeldig zijn om het te gebruiken, voor jezelf is het dan wel erg makkelijk natuurlijk :q.

Ik heb het ook 1x mee gemaakt met mijn vorige megane, ik sliep de eerste nacht in mijn vriendin haar nieuwe woning (toen des tijds) ik was er al niet happig op en me voorgevoel werdt werkelijkheid toen ik de volgende morgen de gordijnen open deed en naar de auto keek.

Helaas heb je altijd dit soort volk er tussen zitten, en doe je er niks aan.

Je hebt toch een fonds waar je misschien kan aankloppen? en een spiegel spuiten zal waarschijnlijk niet zo duur zijn aangezien een achter bumper spuiten mij maar 200,- koste.

Ik zou zelf wachten met het onderdeel spuiten tot dat je meer dingen hebt om te spuiten ;)

In iedergeval succes met de afhandelingen.
Citaat van: Christian de Vriend op 25 januari 2016, 19:48:52
klopt,officieel mag men geen openbare weg filmen,maar ze zijn maar al te blij wanneer men
beelden heeft van een voorgeval,want dan mag het wel (van hun)

wij installeren camera installaties,en we hebben nog nooit klachten gekregen,of verzoeken
om de cameras van de openbare weg af te laten kijken.
Citaat van: JasperBreda op 25 januari 2016, 19:32:06
Filmen is nooit onrechtmatig! Eerste wat een agent vraagt bij een aangifte... Zijn er beelden?
Citaat van: Rogier op 25 januari 2016, 16:57:10
Dat noemens ze dan onrechtmatig verkregen bewijs en zal dan niet rechtsgeldig zijn om het te gebruiken, voor jezelf is het dan wel erg makkelijk natuurlijk :q.

Ik heb het ook 1x mee gemaakt met mijn vorige megane, ik sliep de eerste nacht in mijn vriendin haar nieuwe woning (toen des tijds) ik was er al niet happig op en me voorgevoel werdt werkelijkheid toen ik de volgende morgen de gordijnen open deed en naar de auto keek.

Helaas heb je altijd dit soort volk er tussen zitten, en doe je er niks aan.

Je hebt toch een fonds waar je misschien kan aankloppen? en een spiegel spuiten zal waarschijnlijk niet zo duur zijn aangezien een achter bumper spuiten mij maar 200,- koste.

Ik zou zelf wachten met het onderdeel spuiten tot dat je meer dingen hebt om te spuiten ;)

In iedergeval succes met de afhandelingen.
Bedankt voor de reacties, gisteren heb ik de spiegel op mogen halen, en gelukkig hoefde dat niet gespoten te worden (Was net nog in dezelfde orginele kleur te verkrijgen) Ook is vanmorgen de Politie bij mij op bezoek geweest, hun wilde precies weten wat er was gebeurt, en vervolgens hadden hun een pasantenonderzoek gestart, kort daarna zijn ze weer bij mij terug geweest en ook hun gaan er van uit dat het met opzet is gedaan door haterij en/of jaloezie. Nu proberen wij de dader alsnog op heterdaad te pakken, maar dat kan nog wel een flinke tijd gaan duren!  o-)
Van de politie had het wel zin om camera's te instaleren in de auto, maar volgens de wet mocht dat niet vanwege privacyschending, maar ooit op een dag is de dader van mij! Nu lachen hun nog, maar straks lach ik als ze opgepakt zijn! (:
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Rogier

Bij jou doet de politie nog meer dan bij mij, ik moest online aangifte doen. Een week later krijg je een mail terug, helaas kunnen wij u niet helpen een fijne dag nog.

Mooi dat je nog een spiegel in kleur kon bestellen !-!

RENAULTJE

Citaat van: Rogier op 26 januari 2016, 15:37:29
Bij jou doet de politie nog meer dan bij mij, ik moest online aangifte doen. Een week later krijg je een mail terug, helaas kunnen wij u niet helpen een fijne dag nog.

Mooi dat je nog een spiegel in kleur kon bestellen !-!
Ik heb ook online aangifte gedaan, maar vanmorgen stonden ze bij mij al snel voor de deur. Binnen deze dagen hoor ik meer over dit voorval, en doet daarna de Politie alsnog niks dan ga ik zelf maatregelen treffen, dan zorg ik er voor dat ik de dader op heterdaad toch kan gaan betrappen en in de kraag pakken.
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

#40
Vandaag bij racing-expo geweest. Was wel FF leuk.  !-!

Alleen een beetje jammer dat de wouten het nodig vonden om mijn uitlaat db's te meten. 98 DB met de Electronische klep in de uitlaat dicht. Dus krijg een dikke prent, en heb nu een wok melding.  >:( uitlaat maakt bijna geen geluid.  :dunno: stelletje azijn pissers.

Maandag is FF standaard uitlaat meuk er onder kleuren, en bij de RDW langs

Tedo

Tsja op zo'n event komen natuurlijk veel mensen met aangepaste auto's af, dus een makkie voor de  :police: Zonde geld, maar is niet anders.

Christian de Vriend

aja,bekende geluiden,zelf 2x meegemaakt.

had het geluk dat ik enkel bij de fto langs moest (forensisch technische onderzoek) voor een meting
kreeg mn kenteken papieren en klaar.

na de 2e keer kreeg ik een waarschuwing,bij 3e keer moest ik naar rdw.

1e boete was 150€ 2e 220€
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

jarno27

Hoe hebben ze gemeten mark want zitten nogal wat haken en ogen aan het meten van dbs in openlucht met omgevings geluiden is al valse meting

mark

#44
Dat ding stond echt heel dicht bij de uitlaat. Hadden zo'n driehoek geval voor  de hoek van de sensor.

Maar ze gaven een paar keer gas. En bij het gas loslaten resoneert mijn uitlaat met de klep dicht. Gewoon een vast toerental is dat ding net zo stil als origineel.

Maar ik heb op facebook al wel gezien, dat het vanavond wokjes regende in Leeuwarden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev