Advertenties


Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

dan ben ik er niet hahahah

Dennis Postma

Voor degene die nog bij de A380 hadden willen kijken deze week op Schiphol. De vluchttijden zijn hier te vinden:
http://www.emirates.com/english/flying/our_fleet/emirates_a380/emirates_schedule/amsterdam-dubai.aspx

Roadkill (Michiel)

@ Mark (heatzone): je hebt pb!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Vandaag even naar Car Creations in Assen geweest. We wouden graag een nieuw certificaat bij ons alarmsysteem van de Impreza, en gezien hun het ingebouwd hebben, zijn we daar maar heen gegaan. :)
Daar bleek dat de eigenaar van Car Creations de ex-eigenaar is van de Impreza. Dus meteen heel wat foto's en info gekregen over de Impreza vanaf 1998 tot 2008. :) Die eigenaar had hem in 2001 gekocht, maar kende de auto vanaf 1998 al. :)
Uiteindelijk is van het certificaat niks meer gekomen, dus binnenkort maar weer even heen, en meteen de kosten voor een volg-systeem even informeren. :)

Buiten dat, stonden er ook een aantal mooie auto's. (Ferrari, 350z, Audi RS4, Jaguar, Focus RS, Porsche etc.) :q Dus ook leuk om even rond te lopen haha!

Hier stond hij er nog (2007):
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dirk Kuipers


Benjamin Renon

Je wilt niet weten hoeveel 3 RS'en er rijden. Ik had er een tijdje terug genoeg gezien. Deze heeft gewoon een dijk van een wegligging.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Felix

Ff een vraagje tussendoor (ik vind het ook weer zo overdreven om er een topic voor te starten).

Wie weet welke maat torx dop ik nodig heb om de remschijven van een Megane II (Grand Tour) te demonteren? Ik ga geen hele set kopen want ik gebruik die dingen nooit en ze zijn nou niet echt een koopje.

Benjamin Renon

#22
Zowat elke Renault zit verstopt met torx schroeven en bouten. Als je vaker wilt gaan sleutelen is het aan te raden om in een set te investeren. Ik heb een heel eenvoudig setje gekocht en waar ook imbussleutels bij zaten. Nu werk ik met een gereedschapskoffer waar zowat alles in zit.

Ik denk dat je 25 of 30 nodig hebt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Felix

Je hebt wel een punt ja. En zo duur is een set ook weer niet. Los daarentegen 8)7

Ik heb een aantal pdfjes waar heel mooi is uitgelegd hoe je een Megane uit elkaar schroeft. Alleen zit daar nou net niet het gedeelte van de ophanging en de motor bij  :neen: Anders kon ik zo ff kijken.

Edwin Postma

Ik heb toen via de club een setje gekocht en heb er veel profijt van
Truckertje

juul

Ik heb destijds voor de R19  een setje gekocht en die is nog steeds gped, maar ik heb een halve schuur vol gereedschap omdat ik ook fietsen
doe maken enz..

Rogier

@Dirk, megane's in overvloed daar op de Nürnbergring !-! ik keek me ogen uit ;) en vrienden van mij maar roepen, daar gaat weer zo'n stokbrood :D


Roy (Coup a One)

Wie zegt de naam Edwin Bruinewoud of White Wolf iets :?
Het blijkt dat hij hier bij de RMC heeft gezeten of nog zit _o_

rened

Ik zou wel een goed setje torx kopen voor de remschijven!

Ik heb de herinnering van zon goedkoop ding nog op mn hand zitten. Als je dan in eenkeer uit schiet is zon remschijf toch scherp!

ik had zon opzetstuk voor de doppenset gekocht bij de gamma. ik dacht idd 30.
Anders neem je een paar omliggende maten mee en breng je de rest terug ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev