Advertenties


Wie herkent deze koplampen?

Gestart door Rob Bosman, 4 mei 2015, 15:33:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Bosman

Op mijn zoektocht kwam ik in eerste instantie de koplampen van Morette tegen forum lid Yorick heeft ze, alleen de richting aanwijzer is er niet in meegenomen dus valt deze eigenlijk af. Nu kwam ik op een Frans blog deze Megane tegen herkent iemand deze koplampen.??


Rogier

Zijn morette koplampen voor het fase 2 model van de megane 1

Yorick

Ik zie dat je ook een Megane 1 ph 1 hebt, dus dan moet je wel de Morettes hebben die ik ook heb.
De richtingaanwijzer zit er idd niet bij, maar wat je wel kan doen is dat je van die donkere knipperlichten erbij neemt. Smoke zijn die volgens mij.
Dan kun je a lá onderstaand plaatje ook de knipperlichten 'Morette maken'.


Rogier

Of je moet je hele front willen aanpassen naar een fase 2 model :P

Yorick

Als ik Rob z'n bijdragen zo lees dan lijkt hij wel op zoek naar een ph2. Dan moet je idd de Morettes hebben van jouw plaatje, Rob.


Rob Bosman

De Megane waar ze op moeten komen moet deze maand nog aangeschaft worden wordt of de 2.0 16V IDE bj 2000 1e eigenaar of een 2.0 16V uit 1997.

@Rogier kan ze op de website van Morette niet vinden.
@Yorick is het toch net niet.

Rob Bosman

Oeps sorry er staat Phase 2 dus ik ging er vanuit dat ze bij Morete het model na 2002 geloof ik met die vierkante kont bedoelde. 8)7 8)7

Maar ik heb het gevonden http://www.morette.com/products/HEADLIGHTS/RENAULT/MEGANE/MEGANE%20PHASE%202/HLMEGANEPHASE2.htm

Thanks

Yorick

We horen vanzelf wel welke Mégane het is geworden, een phase 1 (1996-1999) of een phase 2 (1999-2003).  !-!
Ben benieuwd!

Wie weet kan Tedo je nog wel helpen met een mooi adresje voor Morettes, onze internet-zoekmachinekoning  :grin:

Rob Bosman

Nou dat zou heel mooi zijn want nieuw kosten ze 554,66 euro niet gepist toch nat.

Patrick en Samantha

Zijn idd dure lampen.
Ik heb ze ook maar elke cent waard.
Peugeot 407 coupe 2.2  '07
Megane cabrio 3.0 v6 '97

Rob Bosman

Wel weer jammer dat Morette nu weer geen achterlichten heeft voor de Megane phase 2

Rohald

Ik heb deze liggen (sorry, maar ik verkoop ze niet :neen:). Maar ik vind dit wel de mooiste koplampen voor een ph2.
Als je ze wilt zien dan kan je kijken op het profiel van Edje. Die had ze op zijn cabrio zitten !-!

En wat de achterlichten betreft: dat wordt een bijzonder leuk project :9~
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Yorick

Rohald, zet ze dan als-je-blieft op je mooie bruine Megane.. Zonde als ze in de doos blijven.  :rant: :nana: :yay:

@Rob, ga je morette achterlichten maken als project?

Rob Bosman

Heb je een linkje naar Ed zijn project ?

Hier nog even een foto van een Morette Megane kwijl kwijl kwijl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev