Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcelo

oke ;) ja ik zag strepen en dacht die komen bekend voor

en aan gezien menig politie agent een hekel heeft aan tuners, leek het me nogal sterk dat je bij de politie zat  o-)

GR, Marcelo

Mike,

nee hoor, voor geen goud.. ten eerst dan zou ik minder verdienen,  ten tweede hun metaliteit en motivatie van die gasten zijn ver te zoeken
.. laat mij maar een dom beveilligertje zijn  :P
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

Marcelo

haha nou dat vind ik een zinvol beroep ;) voor verder gesprekken gaan we naar het klets maar raak topic oke ;)

Gr, Marcelo

stickyb

#933
zal ik me ook maar eens voorstellen?

Nou ik ben Bouwe, ben 19 jaar en ik woon in katwijk. Ik heb sinds oktober mn rijbewijs en heb vorige week donderdag mn eerste autootje opgehaald. Het is een Coupe phase 2 uit 2000 met 64000 kilometertjes op de teller. Het is een 1.4 maar voor mij gaat dat hard genoeg  ;) Ik hoop er nog een hoop plezier mee te beleven en er gaat zeker nog wel het 1 en ander aan veranderen.

Hier een foto:


klikbaar

Edit: owja bijna vergeten, ik werk sinds een jaar als medewerker systeembeheer bij een groot verzorgingshuis met een niveau 4 MBO ICTbeheerds diploma. Ondertussen ben ik nu bezig om mijn MSCA certificaten te halen, waarvan ik er nu 1 van de 4 heb gehaald :)

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

monteurtje

tja zal me ook voor stellen ben nu nieuw op het forum ben corne van 18 ben automonteur tja bij universeel garage bedrijf in raamsdonk noord brabant heb een reeks aan auto's gehad vind ik zelf al ben begonnen met een susuki alto 0.9 daarna is er een peugeot 205 1.9 gti gekomen die weer plaats maakte voor een peugeot 106 1.1 en nu dan een renault megane coupe 1.6 moet hem nog op gaan halen maar zaterdag heb ik hem voor de deur staan  :) tja beetje standaard nog zodat ik zag sportpendaaltjes sportstuurtje andere versnellingspook knop dat soort dingen maar voor de rest zag hij er pikobello uit ben nog wel eens te zien bij meetings denk.

met vriendelijke groetjes corne

Dirk Kuipers


Yayo

#937
Welkom Corne,

Hoop dat je de Megane langer houd als de rest van je auto's :q
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

monteurtje

dat zal wel lukken hoor
groetjes corne

Dennis20


(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik heb me zelf al eens voorgesteld maar wou even melden dat ik nu officieel RMC member ben  8)
Khoor nu egt bij de club  :D

Reinier Goorden

Welkom raamdoenker. ;)
Zal eens zien of ik je niet zie rijden hier in den berg --

Nick

#942
En dan stel ik me ook maar even voor:

Nick Steggink, 25 jaar, woon in Enschede. Werk bij het bedrijf wat op de onderstaande foto's is vermeld ;)

Ik volg de Meganeclub al sinds dat ik een Twingo had voor 7 jaar terug. Zodoende ken ik er ook wel een paar van hier. Sindsdien kijk ik hier af en toe een beetje rond. Na de Twingo kwam er een Arosa, Del Sol en Suzuki Swift.

Maar er is nu weer een Renault in aantocht!

Een Megane RS Trophy 225pk is het geworden. Super mooie auto, maar volgende week kan ik hem pas ophalen.

Ik zal hier dan ook weer wat vaker te vinden zijn. Dit keer laat ik de buitenkant gewoon origineel zoals hij nu is en ga ik motorisch aan de slag.

Genoeg gepraat, pics!










Dennis20

Zeer netjes..!!  ik ben benieuwd hoeveel PK'S je er uit kan halen.. :D

Nick

Op een andere uitlaat na is hij nu nog helemaal origineel. Maar de dump valve en turbo timer zijn al besteld.
Eerst even zo genieten en als ik aan deze pk's gewend ben, dan ga ik verder kijken voor chippen e.d.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev