Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Alessio

Ga je de Sebring uitlaat ook halen Racebeest?  :)


racebeest

zal ik zeker gaan doen! Alles ga ik ophalen wat in die advertentie stond, uitlaat, woofer, versterken showlights, angeleyes achterlicht chrome en nog een radio  _o_ _o_ Ben heel erg benieuwd wat voor geluid er onder gaat komen wat dat betreft totaal geen verstand van maar de verkoper had een filmpje laten zien waar die onder zat  !-! :)
racebeest

Alessio

Als je de sebring gaan ophalen bent,moet je eens nakijken of je een attest erbij hebt  :)
Indien je die hebt,PM me dan maar eens :)

mark

Blij dat dat in Nederland niet hoeft.
Zolang het maar gas dicht is en deugdelijk bevestigd.  !-!

racebeest

okee zal ik doen, als ik eerst een hele domme vraag mag stellen.. WAT in vredesnaam is een attest.. eerlijk gezegd heb ik daar nog nooooit van gehoord ahah en zelfs mijn pa niet...
racebeest

racebeest

oh, wat ik heb vernomen van google... een schriftelijk bewijs dat het een sebring is??
racebeest

Karin

Racebeest, als je nog vragen hebt dan kun je ze beter in klets maar raak zetten of een apart topic aanmaken.

cabrioliefhebber

Met behulp van de tips en adviezen op dit forum kocht ik mezelf dus een mooie megane 1.6 cabrio. De auto rijdt als een zonnetje. De automaat laten spoelen zal ik zeker doen. Eerst moet ik het startprobleem oplossen. De ene keer gaat het starten feilloos (na 1 of 2 keer), de andere keer moet ik wel 8 keer starten. Ik heb de indruk dat starten met warme motor moeilijker gaat dan met koude motor. Ik heb me al laten vertellen dat het waarschijnlijk ligt aan een defecte krukaspositiesensor(BDP-sensor) en dat ik die makkelijk zelf zou kunnen vervangen. Bij de dealer ligt de meeneemprijs rond 80 euro. Op internet zag ik 2 modellen voor mijn auto van Hella. Heeft iemand ervaring met deze sensors van Hella? En welk van de 2 zou ik dan moeten nemen?

Merk: HELLA Krukaspositiesensor € 38,37 6PU 009 163-881
Met speciale adapter; Met technische documentatie; Opm.:Bevat meer artikels dan OE set: 6PU 009 163-871; Uitv.met Autom.; OE.77 00 108 073; 2 aansluiting(en); Min.12V; Inductie sensor; Weerstand 290 Ohm. Mot.K4M 701

Merk: HELLA Krukaspositiesensor € 51,38 6PU 009 163-861
Met speciale adapter; Met technische documentatie; Opm.:Bevat meer artikels dan OE set: 6PU 009 163-851; OE.77 00 101 970; OE.S119975001; OE.S119976001; 2 aansluiting(en); Min.12V; Inductie sensor; Weerstand 290 Ohm. Mot.K4M 700; Mot.K4M 708


Fotootjes wil ik wel plaatsen maar ik moet nog even uitvogelen hoe dat werkt. Ik ben niet zo ervaren met forums

Dennis Postma

Mensen, voor alle andere zaken dan het voorstellen verzoek ik jullie graag naar de andere topics die dit forum rijk is.  :police:

Karin

Welkom en veel plezier met je auto

Bart

Hallo lezer,

hierbij wil ik me ook ff voorstellen als nieuweling op dit forum.  :q
Ik heb deze week (14-7) mijn gele megane cabrio 2.0 16v uit 1997 gekocht en de eerste kilometers mee gereden  !-!
kapje opgevouwen met de zon op de bol  Y  _o_ niets lekkerder dan open rijden.

omdat dit een 2e auto voor ons is geebruik ik hem niet al te vaak.
verder houd ik ook graag van motorrijden wat ook weer een niet helpt om veel met de cabrio te rijden...

hiervoor had ik een Suzuki Vitara dit licht aangepast was om beter in het terrijn te kunnen rijden, maar ja waar heb je die mogelijkheid nu nog  8)7

grt
Bart
woonachtig omg. Eindhoven

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom en veel plezier met je cabrio

mark


kfaessen

#5324
Hallo iedereen,

ik stel me ook even voor, ik ben Kelly (man) en heb vorige maand een Renault Megane 3 (1.5 dCi) uit 2011 gekocht. Dit was een lease auto. Inmiddels heb ik er een aftermarket pilot xenon set ingebouwd (hiermee had ik wel problemen, de eerste keer ging 1 lamp niet aan dit bleek aan het soort gebruikte kabel te liggen van de xenon set en die is vervangen door een nieuwere versie want het was al vaker voor gekomen), rechts voor is het sierstuk wat naar het dak gaat vervangen ivm beschadigingen door de vorige eigenaar (er zijn nog wat kleine beschadigingen maar daar kan ik wel mee leven). De winterbanden heb ik ook aangeschaft op velg (exact dezelfde velg als welke voor de zomerbanden worden gebruikt, zie foto). Een telefoonhouder van zwart leer heb ik aan de bijrijderskant geplaatst en die staat er goed bij.



Opties welke mij bekend zijn die erop zitten (er werd niet alles vermeld dus het was zelf uitzoeken):
Tomtom Navigatie (intussen aangeschaft met eu kaarten en 1 jaar updates en tomtom live, ik moest wel de simkaart weer laten activeren door tomtom).
Automatisch verlichting aan
Automatisch ruitenwisser aan
Automatic climate control
Automatische ramen

Wat er zeker niet op zit:
Bandenspannings sensoren
Verwarmde stoelen
Automatisch verstelbare stoelen
Automatische handrem

Onbekend:
Meedraaiende koplampen/mistlamp die aangaat bij een bocht nemen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev