Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Karin

Niels, gefeliciteerd met je nieuwe auto en veel plezier ermee

Dante

@Niels: Mooie bak... Y !-! Daar zouden deze winterbanden ook niet onder misstaan ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Citaat van: nielsjoh op  5 oktober 2013, 21:37:44
Hopelijk heb ik geluk!

De motor startte na een jaar stilstand probleemloos, zonder bijgeluiden, en hij liep ook prachtig zonder stotteren. Dus hopelijk geen ide!

Vul je kenteken is in op Autopartsonline.nl l-
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

nielsjoh

Fuck... Daar word wel ide aangegeven...
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Stefan

IDE is geleverd tot en met 2001, in 2002 kwam de "gewone" 2.0 16 klepper
en jouw auto is van Juli 2002 dus... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

nielsjoh

Hey Fubar. In mijn Megane lag ook gewoon de 2.0 16v kap, en niet de kap waar IDE op staat. Maar als de IDE inderdaad in 2002 niet meer geleverd is, heb ik wel geluk! Dankjulliewel voor de suggesties! Volgens de meeste websites is het ook gewoon een 2.0 16v privilege, en als ik dan het kenteken van een IDE intyp staat er ook duidelijk 2.0 16v IDE Privilege.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Jacques

Mooi dat het een F4R is. Veel plezier met je megane.

nielsjoh

Dank u!

Misschien kan ik het chassis of meldcode hier neerzetten? Denk dat iemand aan de hand daarvan wel kan beslissen wat het is?
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nielsjoh

Deel 1 van het kentekenbewijs is afgegeven op 30-07-2002.. Dat moet dan toch een van de laatste coupe's zijn geweest? En de meldcode is 4749.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

jorna64

Hallo mede renault megane liefhebbers,

Ik heb mij zojuist geregistreerd omdat ik ook eindelijk overstag ben gegaan. Na verschillende auto's te hebben gehad en met wisselend succes, ben ik eindelijk bij de megane terecht gekomen.  En wel bij een megane uit 1998 een heuze 1.6 RN sedan. volgens mij ook wel Classic genoemd.  Ik zalook nog even wat over mijzelf vertellen.

Mijn echte naam is Jarno, ben 26 jaar en woonachtig in Coevorden. Naast auto's is muziek een passie van mij. zowel in de auto als zelf muziek maken. Ik speel trombone bij verschillende clubs wat mij ook prima bevalt. ook het inbouwen van speakers en versterkers in auto's doe ik graag en wassen en poetsen uiteraard ook. Verder ben ik motorisch en technisch niet zo onderlegd.  Zeg maar gerust motorisch gestoord haha ;)

Voor de foto liefhebbers, ik ga morgen met de auto aan de gang dus dan zal ik ook even wat mooie plaatjes schieten.

Ik heb nog geen plannen met de auto, behalve mijn oude radio en speakers overzetten en aanvullen met een paar ovaaltjes in de hoedenplank of een compo setje in de achterste deuren. Van het voorjaar misschien een paar leuke velgjes En dan mag het beestje zich aan mij gan bewijzen als trouwe dienaar.

mochten jullie nog vragen hebben verneem ik ze graag

groet,
Jarno

Dennis Postma


mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev