Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lennart

Goededag allemaal,

Voordat ik hier het forum ga gebruiken, lijkt het mij wel zo netjes eerst even mijzelf voor te stellen. Dus..........

Hallo allemaal, Ik ben Lennart en ben inmiddels alweer 20 minuten geregistreerd op deze website.
Ben 31 jaar en woon in het mooie Gooi. (Laren)

Afgelopen week heb ik de stap genomen om Renault te gaan rijden en kan morgen de auto ophalen. Aangezien ik al heel wat forum berichten gelezen had als "gast" vond ik het wel zo netjes mijzelf te registreren.
Zeker treats als "waar op te letten bij aanschaf megane" waren voor mij echt nuttig!

Maar ja.. Hoezo pas op 31 jarige leeftijd kiezen voor Renault?

Autohistorie:
Mijn allereerste auto was een Mazda 323F (met van die klap koplampen).
Met nog net geen 2 ton op de teller kocht ik de auto om op vakantie te kunnen en na de vakantie de auto weer weg te doen..
Je begrijpt het al! Als student de keuze hebben Auto of OV.. bleef de auto dus.
Ruim 4 jaar later en een ton extra op de teller moest ik de auto afvoeren aangezien de auto niet meer door de keuring kwam (damn roest).
Met een rijgedrag van +/- 25K besloot ik een diesel te gaan rijden en kocht een Opel Astra G station.
Prima auto,  3 jaar gereden, maar qua uiterlijk absoluut niet spectaculair!
Dus de Astra G station ingeruild voor een Astra H hatchback.
En die Astra H rijd ik nu 10 maanden met aardig wat uitdagingen.
versnellingsbak laten vervangen, airco reparatie 3x, dynamo, en nu de vliegwielen en drukgroepen.
Kortom, die astra is niet echt mijn beste koop geweest en na 10 maanden alweer tijd voor een nieuwe auto!
De keuze is gevallen op een Megane cc 2006 op gas (kosten technisch aantrekkelijk).
Om mij heen kreeg ik wisselende reacties, Van "franse troep" en "succes met de electronica" tot "mooie bak" en "rij al jaren met plezier Renault"

Maar ahg, elk merk heeft wel positieve en negatieve gebruikers ervaringen.. dus ik ga het zien en de tijd zal 't leren hoe goed mijn auto blijft rijden :-)

Daarnaast ben ik in het dagelijks leven werkzaam bij een bedrijf en daar verantwoordelijk voor sales en marketing zaken. De vrije tijd die ik heb besteed ik met vrienden, kroeg, muziek, koffie drinken, computer en alles wat verder in mij opkomt :-)

Kortom.. Lennart en zijn autohistorie in een notendop !

In ieder geval wil ik iedereen hier op het forum alvast op voorhand bedanken voor reacties op treats en 't meedenken.
En wie weet sluit ik een keer aan bij een meeting!

oh ja,, Mochten er nog vragen zijn, Just let me know!!

Cheers Lennart
assumption is the mother of all f*ck ups

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rohald

Welkom. En als het je lukt: een foto van je Megane is altijd welkom !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Welkom Lennart, veel plezier met je CC

Lennart

Bedankt voor het warme welkom! Super!

Foto van de auto zal ik plaatsen wanneer de auto in mijn bezit.
De dealer foto met "verkocht" er doorheen is namelijk niet de meest charmante foto :-)
assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

Welkom Lennart!

De wisselende reacties krijg ik ook vaak, meestal is de opmerking, succes met de roest of inderdaad electronica. Nu rij ik al bijna 5 jaar Renault en electronica is nooit een issue geweest, roest overigens ook niet !-! Veel veilige en vooral pleziervolle km's toegewenst!

Foto's zijn inderdaad altijd welkom 8)

mark

Welkom Lennart,  zolang een Renault gewoon goed word onderhouden mankeert er ook weinig aan. mijn Mégane is ook alweer 13 jaar oud en er zit nog zo goed als geen roest op.

Edwin Postma

Truckertje

ralphaa

Welkom Lennart, heb ook een Megane 2 cc, woon bij je om de hoek in Hilversum!

Roadkill (Michiel)

Leuk aantal CC-en loopt lekker op zo! (En gas is imho altijd +1 :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Lennart

Hi forum genoten!,

Even een korte update. Vandaag mijn CC opgehaald en eerste kilometers zitten erop! (voelt toch weer anders dan de proefrit)
Eerste ervaring (voor zover je dat kan zeggen ), heerlijke wagen!!
Nu maar inrichten (alle spullen op z'n plek), carkit inbouwen en langzaam aan het "mijn" auto laten worden!
Uiteraard komt een foto-tje eraan (maar verwacht niet te veel, hij blijft redelijk standaard 8))
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Ja Lennart dat zeggen ze allemaal  :D Maar als je eenmaal bezig bent dan krijg je de smaak wel te pakken.  !-!

In elk geval veel plezier er mee.  !-!

matthew

Welkom Lennart, en laat het mooie weer ook maar komen dan kan het dak lekker los.

Megane2LPG

Hallo,

Ik woon in Almere en ben in het bezit van een Renault Megane 2 uit 2004.
De versie die ik heb is de 1.6 16V LPG-G3 5 deurs.

Mijn megane heeft al meer 330K gelopen en rijdt nog steeds heerlijk.


Lennart

Welkom Megane2LPG!

Kijk, dat is nog eens een km stand!! Ik hoop dat ik dat ook ga halen!!
Dan kan ik deze nog een aantal jaartjes rijden  8)

assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev