Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Welkom Tim! En de rest die ik gemist heb ook! :)

vincent

ik ben vincent uit utrecht en sinds kort de eigenaar avn een megane
het is een rode cabrio automaat uit 2002 ik meen een dynamic uitvoering met 150000km op benzine

Karin

Welkom Vincent, veel plezier hier.

Remy P


Tijntjuh

Als welopgevoed jongetje zal ik mij eerst eens netjes voorstellen op dit forum voordat ik jullie ga lastigvallen met allerlei vragen en opmerkingen.

Ben geen die-hard forum gebruiker of internetter maar wel een "petrolhead"
Aangezien ik sinds kort (1 mei 2012) trotse bezitter ben van een '98 megane 2.0 16v (ja de blauwe met de gouden velgen :-D) is het toch wel handig om tussen mensen te zitten die er meer van weten.
En wie weet kan ik nog eens iemand helpen met een slimme opmerking.

Ps. Tijntjuh is in het dagelijks leven Martijn :-)

Karin

Welkom Martijn, veel plezier hier.

Normaal gebeurd het voorstellen in een ander topic maar een van de moderators zal het wel verplaatsen.

Tijntjuh

Haha sorry  l-
dat is een lekker begin. Kon het zo snel niet vinden.

Roadkill (Michiel)

Foto's worden ook gewaarderrd ;),maar welkom hier. (en wat bedoel je met "die blauwe met die gouden velgen??)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tijntjuh

De voorgaande eigenaar heeft ogenschijnlijk zijn best gedaan om er een soort van williams uitvoering van te maken.
Maar zodra ik gewassen en gepoetst heb zal ik zeker even een foto plaatsen.
Just a newby here, dus geef me wat tijd. :-)

Nicole

Welkom! Ben benieuwd naar je gouden velgen. Ik heb mijn blauwe coupe ook altijd op goud gehad, en dat is in de toekomst ook weer de bedoeling :) .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


MDP

Ah, hier mogen nieuwe leden zich dus voorstellen... Nou, mijn naam is Martin, 32 lentes jong en woonachtig in het -nu- regenachtige Limburg. Ik rijd mijn 'autorijbewijsleven' al Alfa Romeo en wel het type 146. Ook heb ik jaren lang met veel enthousiasme en plezier als vice-voorzitter in een type club in het bestuur gezeten. Maar goed, de 145/6'ers sterven langzaam maar zeker uit en goede exemplaren zijn zeldzaam. De nieuwere types Alfa Romeo vind ik niet zo fraai als de oudere types daar ik fervent liefhebber ben van de wigvorm (welke ik ook terugvind in de Mégane). Dus eens kijken bij andere merken. Mijn omgeving is net zo verbaasd als mij. MDP zonder een Alfa? Dat bestaat niet!

Maar goed, verandering van spijs doet eten. Waarom dan Renault en waarom Mégane? Simpel, ten eerste is Renault ook een merk met een sportimago, ten tweede ben ik allergisch voor degelijk Duits. Bovendien bespeur ik in de Mégane ook een lichte wigvorm en dan ga ik gauw overstag! Ik ben dan ook internet aan het afstruinen voor een leuke Mégane. Wat mij opvalt is enorme prijsverschillen voor een zelfde uitvoering en motortype. Geen idee of dat te maken heeft met de winstmarge van het autobedrijf of dat er véél kwaliteitsverschillen bestaan tussen verschillende types. Enfin, de tijd zal het leren. Ik zal de komende periode eens inlezen wat de pijnpunten zijn en waar ik op moet letten. Als je zegt Renault, zeg ik bobines en ook roest. Ik ben benieuwd of dit vooroordeel definitief weg kan worden gepoetst.

Tot zover mijn voorstelronde. Mocht iemand vragen hebben, schuw niet, stel je vraag!

williamfase1

#4047
Hallo ik ben William
In het bezit van een coupe 2.0 uit 96 helaas de 8v uitvoering.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Heb altijd al een zwak gehad voor de coupe, m'n vorige was een  1.6 maar die heeft t helaas niet gehaald.
Ik ben wel iemand die veel zelf probeert te doen.
Dus zal ook met regelmaat wel wat vragen posten.
Tot zover..

Karin

Martin en William, welkom hier en veel plezier.

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev