Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ronald, gave wagen heb je. Voor a.s. zondag als je meegaat: Dante en ik (Rijswijk en Wateringen) treffen een aantal bij de Shell De Andel aan de A12, als je besluit om ook te gaan. Kijk voor de tijd even in dat topic.

Maurice, welkom en veel plezier hier.

Fubar (Marcel)

Citaat van: ronald0025 op 12 april 2012, 22:39:06
allemaal bedankt voor het welkom !-!
het is ook gelukt om een paar fotootjes bij mijn vorige post  te plaatsen _o_

Hee, BOREAL GRIS !!! Pittig karretje hoor !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

juul


mab

Hallo, had al een vraag gesteld betreffende originele LM velgen voor een '97er Mégane Classic maar hier nog niet geweest.
M'n nick is mab, roepnaam Leo, geboren in hetzelfde jaar dat The Coasters een hit hadden met Yakety Yak, het Atomium werd tentoongesteld en woon in Harkema.
Rijdt sinds '89 renault : Eerst een Express ('89), daarna een Traffic ('99) en nu een Mégane dus. De vrouw heeft een Twingo.
Heb naast de Mégane nog een '81er VW T3, met CT motor, welke momenteel niet rijvaardig is, motor moet er weer in e.d.
De Mégane is zeker niet nieuw maar technisch in orde, gekocht met nog geen ton op de teller. Techniek is bij mij belangrijker dan uiterlijk.


Karin



ThE_En4CeR

Goedenavond!

Ik zal mij ook maar even voor stellen: Jeroen, 28 jaar oud uit het midden van het land.
Altijd al computergek en sinds mijn 18e ook gek van auto's. Na 5 jaar een Peugeot 206 te hebben gereden (en ook nog even een Honda Del Sol), moest er toch maar eens een Renault komen. Het was hoog tijd, aangezien ik heel veel werk voor een grote Renault dealer doe (en er ook heb gewerkt), was het merk toch wel aan mij gegroeit.

Nieuwe criteria: ruim, comfortabel (ja, je word toch weer wat ouder ;)), maar toch snel en sportief

Het resultaat:



Groetjes,

Jeroen

Karin

Welkom Jeroen, veel plezier hier.

Mooie auto heb je.

pierre

Welkom Jeroen je zit niet ver van mij vandaan  !-!
Mooie auto.
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

matthew


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

cloud nine

Goedemorgen allemaal

Ik heb mij sinds gisteren ook aangemeld op het forum en ga mij nou even voorstellen.
Mijn naam is Stef , 20 jaar oud en woonachtig tussen Arnhem en Nijmegen.
Ik heb vorig jaar een lange tijd in een Citroën Xantia gereden, reed opzich wel lekkker
maar wou toch wel echt mijn eigen wagentje gaan rijden. Zodoende heb ik vorig
jaar ook een Renault Megane gekocht. De wagen rijdt echt super lekker.

Ik heb sinds gisteren ook mijn eerste aanpassing gemaakt aan de auto namelijk een power filter.
''There's more where this comes from'' deze uitspraak past perfect bij mijn huidige situatie aangezien
ik dit jaar toch mijn eigen kleine projectje ga maken van mijn auto.

Het lijkt mij ook superleuk om binnenkort een keer naar een meeting te gaan.

Cheers
Plan for the best prepare for the worst

Roadkill (Michiel)

Welkom,enne foto's van de voiture worden ook erg op prijs gesteld,en iets meer details,zijn namelijk best veel verschillende types :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Stef, welkom en veel plezier hier.

cloud nine

Thanks allemaal. Foto volgt  ;)
Hoe kan ik trouwens een avatar uploaden? Deze optie staat namelijk nergens.
Plan for the best prepare for the worst

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev