Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Heren, zullen we er niet gelijk een chat topic van maken? Hier graag verder met het voorstellen van nieuwe (forum)leden. En lekker kletsen doen we in het klets maar raak topic.  ;)

coupetje

#3976
kletsen is zo gezond dennis
8)7

Dennis Postma


Albert001

Welkom Samantha,
Leuke kleur coupe heb je en erg leuke velgen komen me bekend voor  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

spydi

#3979
goede morgen,

Ik zal me dan ook maar even voor stellen,Ik ben Friedrich,kom uit Drenthe en ben van 1971,en heb me pas aan gemeld op dit forum,omdat het plan was geboren om een Peugeot 206 of Renault Megane coupé op LPG te kopen,en gisteren was het dan zo ver en kon Ik de Megane coupé op halen,

Ik heb al veel auto's en merken gehad,van citroën tot en met volkswagen,maar nu toch weer een Renault op LPG,Ik heb eerder een Renault 21 gehad op LPG en dat ging aardig goed,dus vandaar weer een Renault met LPG en omdat ie iets ruimer is dan een 206 (denk Ik)

Ik heb ook wel benzine auto's gehad en diesel maar Ik ben blijkbaar van de LPG,voor het laatst een paar Volvo's gehad op LPG,maar ja op het laatst was de belasting 375 euro per kwartaal,dus toen een Citroën saxo gekocht paar jaar in gereden (Ik dacht drie) maar de belasting ging ook al mooi richting 200 euro (voor zo'n klein autootje) dus dan denk Je en dat zie Je ook veel in Nederland een benzine auto,dus een Fiat Punto gekocht,ja lekker goedkoop in de belasting 20 euro maar,maar ja als Ik gewoon Mijn kilometers maakte stond Ik wel twee keer in de week aan de pomp voor 60 a 70 euro benzine er in te mikken,dus maar weer aan de LPG,

Ik heb nog geen foto's gemaakt,maar zodra Ik die heb zal Ik ze gelijk hier toe voegen (maar iedereen weet denk IK wel hoe een Renault Megane coupé er uit ziet) het is dus na een hele zoektocht een blauwe Megane coupé Dynamique van 2001 geworden met 225000 kilometer op de teller,gekocht bij autoservice Zandhorst in Heerhugowaard (leuk adres trouwens,leuke sfeer)

Nou dit was het eerst wel (denk Ik)
groetjes Friedrich

Dante

Welkom Leon, Samantha & Friedrich --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

Welkom Friedrich, veel plezier hier.

Roadkill (Michiel)

@Spydi welkom hier,en net wat Fubar zegt,ook uit NH??

@Leon en Samantha uiteraard ook welkom!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


spydi

Ja ja ja helemaal uit Noord Holland !!!

Was de beste optie.

Roadkill (Michiel)

@Spydi,ga je zondag ook naar Nijkerkerveen? Zo ja we verzamelen bij de benzine pomp op de A8 in Zaandam
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ronald0025

#3988
beste mensen

zal me bij deze ook even voorstellen
mijn naam is ronald 36 jaar woon in rijswijk zh en sinds vorige week eigenaar van een megane coupe 1.6 16v uit 1999
ben erg blij met deze fantastische auto
en hoop op een leuke tijd op dit forum







Karin

Ronald, welkom en veel plezier hier.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev