Advertenties


Montage probleem v-maxx schroefset.

Gestart door Brouwertje, 18 juli 2012, 21:59:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

#120
Ik zal eens een mailtje naar stroeve motorsport sturen, misschien weten die een oplossing  ;)  !-!

EDIT: mailtje verstuurd  !-!

Renegade (Mark)

Misschien een idee om alle bussen boven de veerschotel weg te laten en dan iets als dit http://www.heliosracing.com/raceveren.php?view=productListPage&category=2 pas te maken ? Het kost wel wat meer geld en ik heb geen idee in hoeverre het aangepast moet worden om op een megane te monteren.

Heatzone (Mark)

Ik kan er een uit elkaar halen? Die van mij ligt nog steeds in de doos.

Mocht iemand ergens specifiek foto's ofzo van willen hebben :)

mark

Hebben jullie ook zo'n last van roestende veren? Ik heb mijn vmaxx set er nu iets meer als 3 maand er onder, maar de verf laat los van de veren dus ze beginnen te roesten. Ik heb de veren dus maar even in de tektiel gezet  !-!

Brouwertje

Dat dan weer niet. Wel een hoop zand. Boel schoongemaakt en ingevet knoept nu iets minder. Maar het blijft een lapmiddel. Ben blij dat ik er neit de volle pot voor betaald heb. dat knoepen is zooo jammer

Karin

Mark, als je die veren nieuw hebt gekocht zou ik toch een klacht indienen. Lijkt me erg snel na 3 maanden.

Joey Voormolen

Ik had dat ook toen der tijd met mijn V-maxx set ook, daar is niks voor.
Lowered M3C GT

mark

Ja de verf is slechte kwaliteit maar de roest is er nog niet helemaal ingetrokken.

Mochten de veren binnen een jaar knappen dan dien ik uiteraard een klacht in.

(en het eerste wat ik dan doe als ik dan nieuwe veren krijg/bestel dan leg ik ze meteen in de remolie om de verf er af te halen, en ze meteen goed in de tektiel zetten  ;) )

Benjamin Renon

Bij mijn toenmalige KW set helemaal geen last van gehad. Hier merk je nu dus het verschil tussen de coatings die gebruikt worden door verschillende merken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Bij mijn V-maxx set geen last van roest, en de constructie is anders bij de MegII dus ook geen last van "knoepen"
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Die van mij laat aan de onderkant ook wat verf los, naja maar ff goed insmeren en tegen roest beschermen voor ze eronder gaan😇

Brouwertje

Tuurlijk het allemaal wat minder zijn voor dit geld. Alles naar zijn waarde. Maar roesten doe die van mij niet. Ze zijn zo vet als bagger. Tja en dat knoepen is erg jammer. Is ff niet anders. Volgende keer (als die er komt) Bestel ik een betere set. ;)

-Jo-

Citaat van: Benjamin Renon op 24 februari 2013, 12:50:58
Bij mijn toenmalige KW set helemaal geen last van gehad. Hier merk je nu dus het verschil tussen de coatings die gebruikt worden door verschillende merken.
dat is het verschil tussen 1200 € en 200 €

Citaat van: Brouwertje op 24 februari 2013, 23:01:58
Maar roesten doe die van mij niet. Ze zijn zo vet als bagger. Volgende keer (als die er komt) Bestel ik een betere set. ;)
weet je zeker dat er geen demper lek is ? Dat willen ze ook wel eens doen, tis echt het goedkoopste van het goedkoopste. Strak plan om voor een degelijke set te gaan.

Citaat van: Renegade (Mark) op 19 februari 2013, 23:40:48
Misschien een idee om alle bussen boven de veerschotel weg te laten en dan iets als dit http://www.heliosracing.com/raceveren.php?view=productListPage&category=2 pas te maken ? Het kost wel wat meer geld en ik heb geen idee in hoeverre het aangepast moet worden om op een megane te monteren.

let hier mee op, dit past niet op alle schroefkits en alles is afhankelijk van het bovenste deel van de demper. Bij de cup clio is dit 16mm, bij de cup megane 19 mm enz enz. Aftermarket kits hebben dikwijls ook het nadeel dat er niet genoeg vlees aanwezig is om dergelijke topmounts te monteren.

Brouwertje

Weet zeker dat er geen demper lek is. Die vettigheid heb ik er zelf opgesmeerd. En idd is dat het prijsverschil. Zoals ik zei zoek volgende keer een iets betere en waarschijnlijk duurdere op.

mark

Voor de mensen die nog last hebben van knoepende veren, alles goed ontroesten en de veren in een dikke laag tectiel zetten.

Heb er nu bijna geen last meer van. Heel af en toe een keertje, maar voor de rest is het weg.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev